۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 6912
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۲۷
  • ارسال توسط :
عصر تلویزیون  رو به افول و عصر فضای مجازی رو به رشد است
عصر تلویزیون  رو به افول و عصر فضای مجازی رو به رشد است

عصر تلویزیون رو به افول و عصر فضای مجازی رو به رشد است

در جشنواره کودک آنلاین شرایطی فراهم شد تا کودکان و نوجوانان خلاق بتوانند خلاقیت خود را تبدیل به محصول کنند.

محمد جواد آذری جهرمی در آیین پایانی جشنواره کودک آنلاین گفت : همیشه این دغدغه در ذهن والدین بوده است که چگونه محتوا‌ها و تولیدات فرهنگی را کودکانشان استفاده کنند.
وی گفت: در کشور‌های دیگر وقتی روی یک اسباب بازی مثبت ۱۲ نوشته می‌شود آن را برای بچه ۶ ساله نمی‌خرند، اما این فرهنگ در کشور ما شکل جا نیفتاده است.
وزیر ارتباطات گفت: اگر کسی بچه‌ای در خانه داشته باشد و بخواهد تلویزیون نگاه کند شبکه پویا را در اختیار او می‌گذارند چرا که به محتوای آن اعتماد دارند، اما اگر کودکی بخواهد در فضای مجازی برود چه باید بکند؟
وزیر ارتباطات گفت: عصر تلویزیون به معنای عام بخواهیم یا نخواهیم رو به افول و عصر فضای مجازی رو به رشد است.
وی اینترنت را به معنای اکسیژن جامعه دانست و گفت: قطع کردن اینترنت به معنای قطع کردن اکسیژن است و در بیان این واقعیت‌ها نباید لکنت زبان داشت، اما در موضوع قطع اینترنت شاید شاهد تصمیم‌های موقتی باشیم که این‌ها پیش می‌آید.
وی گفت: اینترنت ملی دروغی بزرگ است و آنقدر آن را جا انداختند که برای حل کردن آن، زمان نیاز است و شبکه ملی اطلاعات از اینترنت ملی متفاوت است و هیچ چیز جای اینترنت را نمی‌گیرد.  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جشنواره کودک آنلاین شرایطی فراهم شد تا کودکان و نوجوانان خلاق بتوانند خلاقیت خود را تبدیل به محصول کنند.
 محمدجواد آذری جهرمی در آیین پایانی جشنواره کودک آنلاین افزود: در فضای مجازی که رو به رشد و اقبال روز افزون است کودکان ما کجا باید محتوا را ببینند؟ در شرایطی که به بهانه کودک بودن خیلی از محتوا‌ها از دسترس خارج می‌شود پس این همه هنرمند و محتوا و سوژه جذاب در فضای مجازی چگونه باید عرضه شود؟
وی گفت: بستن در به معنای بستن عرصه فرهنگ و مانند نشستن روی شاخه و بریدن ته آن است و راه درست، بستن نیست بلکه راه، کار کردن است و بهشت را به تلاش و بها می‌دهند.