۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 14173
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
  • ارسال توسط :
عده‌ای ستاد ملی کرونا را برای برگزاری کنکور تحت فشار قرار می‌دهند
عده‌ای ستاد ملی کرونا را برای برگزاری کنکور تحت فشار قرار می‌دهند

عده‌ای ستاد ملی کرونا را برای برگزاری کنکور تحت فشار قرار می‌دهند

در موضوع برگزاری کنکور باید اجازه داد ستاد ملی حرف آخر را بزند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری کنکور، گفت: بخشی از دولت ستاد ملی کرونا را برای برگزاری کنکور تحت فشار قرار می‌دهد.

علیرضا سلیمی تأکید کرد: در موضوع برگزاری کنکور، همانطور که مقام معظم رهبری در خصوص برپایی مراسم‌های مذهبی و عزاداری محرم نظر ستاد ملی کرونا را فصل الخطاب دانستند، باید اجازه داد ستاد ملی حرف آخر را بزند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما شنیده‌ها حاکی از این است که بخشی از دولت به وزارت بهداشت و کارشناسان ستاد ملی کرونا برای برگزاری کنکور فشار آورده‌اند؛ در حالیکه باید اجازه داد این تصمیم سرنوشت ساز در یک فضای کارشناسی اتخاذ شود و نباید کارشناسان را تحت فشار داد.

سلیمی با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون دکتری، افزود: در برگزاری این آزمون که با جمعیتی به مراتب کمتر برگزار شد، پروتکل‌های بهداشتی زیر سئوال رفت و نشان داد که سازمان سنجش قادر به برقراری تمامی پروتکل‌های پنجگانه کرونا در مراکز برگزاری آزمون نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم نگران برگزاری آزمون کنکور هستند و وزارت علوم در برگزاری آزمون دکتری نیز نشان داد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی با اما و اگر مواجه است.