۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران
  • شناسه : 7563
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
  • ارسال توسط :
عامل قتل جوان سوناتاسوار به دار آویخته شد
عامل قتل جوان سوناتاسوار به دار آویخته شد

عامل قتل جوان سوناتاسوار به دار آویخته شد

متهم به قتل چند روز پیش در محوطه زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفت و قصاص شد.

عامل قتل جوان سوناتاسوار که حکم قصاصش در دیوان عالی کشور تأیید شده بود به دار مجازات آویخته شد.
ظهر یازدهم فروردین۹۵ جوان ۲۰ساله‌ای در منطقه مولوی در یک درگیری با ضربات چاقو به قتل رسید. بررسی‌ها نشان می‌داد این پسر جوان سوار برخودروی سوناتا به همراه برادر و دوستش قصد سفر نوروزی به شمال کشور را داشته‌اند که ۲سرنشین یک موتورسیکلت سد راهشان شدند. پس از آن یکی از موتورسوارها با چاقو به پسر ۲۰ساله هجوم برده و دست به این جنایت زده بود.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که عامل جنایت جوان ۲۵ساله‌ای به نام حسین بوده است. حسین شب قبل از جنایت در یک قهوه‌خانه با جوان دیگری به نام فرهاد درگیر شده بود. آن شب مقتول و برادرش هم در قهوه‌خانه حضور داشتند که به قصد میانجیگری وارد دعوا شدند و پس از گرفتن چاقو از دست حسین، وی را مجبور به ترک قهوه خانه کردند. بنابراین احتمال داشت که حسین از آنها کینه به دل گرفته و در نهایت دست به این جنایت زده باشد. با این اطلاعات جست‌وجو برای دستگیری حسین ادامه یافت تا اینکه او دستگیر شد. پسر جوان در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد و مدعی شد که شب قبل از جنایت مقتول در قهوه‌خانه چاقو را از دستش گرفته و او را از قهوه‌خانه بیرون کرده و همین باعث شده بود که از او کینه به دل بگیرد و در نهایت با چاقو او را به قتل برساند.

وی پس از اقرار به جنایت، صحنه قتل را بازسازی کرد و روانه زندان شد. مدتی بعد در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و به قصاص محکوم شد. حکم قصاص این متهم به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و پرونده برای انجام مقدمات اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. در این شرایط رایزنی‌ها برای رضایت از اولیای دم آغاز شد اما آنها اصرار به قصاص قاتل داشتند. به این ترتیب متهم به قتل چند روز پیش در محوطه زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفت و قصاص شد.