۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیستان و بلوچستان
  • شناسه : 35700
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۴
  • ارسال توسط :
عاملان شهادت رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان دستگیرشد
عاملان شهادت رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان دستگیرشد

عاملان شهادت رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان دستگیرشد

شهید شهرکی از کارآگاهان خبره انتظامی در سطح کشور بود.

وقایع خبری :فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی ترور ناجوانمردانه سرهنگ علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان دستگیری عاملان اصلی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، که نهایتا امروز در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان زبده و تیم های تخصصی پلیس ، ۳ نفر از عاملان شهادت شهید شهرکی و همسر با وفایش شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مأموران غیور پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ های به دست آمده توانستند در یک عملیات ضربتی و سریع ۳ نفر از عوامل ترور را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک نفر از این عاملان وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم بوده و در مخفیگاه این تروریست های کوردل تعداد ۲ قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلاکوف و به همراه تعدادی خشاب و مقادیری مهمات، یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و یک خودرو پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شد.

سردار جلیلیان افزود: شهید شهرکی از کارآگاهان خبره انتظامی در سطح کشور بود و ۲ دهه از بهترین دوران عمر خویش را وقف خدمت به مردم استان کرد و نیمی از عمر خدمتی در شهرستان سراوان حضور تاثیر گذار و فعالی داشت.

وی در ادامه افزود: با توجه به نوع ماموریت و تخصص ایشان که در کشف جرایم عهده دار بودند، ضربات مهلکی به کانون های جرم و شبکه ها و سرشبکه های سازمان یافته مجرمان زده بودند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: معاندان و تروریست های کوردل برنتابیدند و به جان او و خانواده اش سوء قصد کرده و در سحرگاهی که ایشان فرزندان برومندش را روانه مدارس می کرد مورد ترور ناجوانمردانه قرار گرفت و خودش و همسر بزرگوارش که در تمام مراحل زندگی و خدمتی هم پا و همراه ایشان بود به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.