۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 25890
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
  • ارسال توسط :
عالم فقط خداست که قدوس است
عالم فقط خداست که قدوس است

عالم فقط خداست که قدوس است

بیداری امروز در منطقه به برکت خون شهدا است

رئیس جمهور تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس را جلوه‌ای از روشنگری نسبت به یاد، راه، پیام و هدف شهیدان و ایثارگران دانست و تاکید کرد: این تجلیل و تکریم بخاطر این است که هیچکس دچار جهل و نادانی نشود و اگر به هر دلیل بخاطر فتنه فتنه‌گران و شیطنت شیاطین دچار گمراهی شد با نشان دادن راه شهیدان از گمراهی نجات یابد.

وقایع خبری / آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز سه شنبه و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در آیین تجلیل و تکریم سراسری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار داشت: رمز ماندگاری نام شهیدان و ایثارگران ما در دفاع مقدس، دفاع از حریم و حرم و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی در این است که این عزیزان خودشان نیز قدسی شدند و این ماندگاری برای اخلاص در عمل آنها است.

ئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، برگزاری نمایشگاه و مراسم تجلیل از شهدا را برای نسل امروز و آینده درس آموز عنوان کرد و افزود: این حرکت عظیم در تجلیل از شهیدان و خانواده شهدا اقدامی در جهت مصون سازی نسل جوان است و راه صیانت‌بخشی به نسل امروز و آینده، معرفی عاشورا و امتداد دادن به آن است.

آیت الله رئیسی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جنگ‌ها و نبردهای زیادی در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان اتفاق افتاده اما باید دید کدامیک از آنها مقدس بوده است، اظهار داشت: نظامات حکومتی متعددی نیز در دنیا برقرار هستند اما کدامیک از آنها مقدس است؟ سوال مهم‌تر این است که چه چیزی  نظام ما، دفاع ما و بسیج ما را تقدس بخشیده است؟

رئیس جمهور با بیان اینکه در عالم فقط خداست که قدوس است و هر چه بخواهد مقدس باشد باید با قدوس مرتبط باشد، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی از آنجا که مبتنی بر دین، آموزه‌های دین، کتاب و سنت است، مقدس شده است.