۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 14021
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۰۷
  • ارسال توسط :
ظرفیت تخت‌های «آی‌سی‌یو» در قزوین پر است
ظرفیت تخت‌های «آی‌سی‌یو» در قزوین پر است

ظرفیت تخت‌های «آی‌سی‌یو» در قزوین پر است

وضعیت شهرستان‌های تاکستان، قزوین و بویین زهرا از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز است

معاون سیاسی استاندار قزوین و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گفت:ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌ها پر شده است و در زمینه تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی با مشکل مواجه هستیم .

به گزارش “وقایع خبری ” به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان  گفت: با توجه به آمار بالای مبتلایان به کرونا، ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌ها پر شده است و در زمینه تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی با مشکل مواجه هستیم که این موضوع نگران کننده است.
حبیبی افزود: وضعیت شهرستان‌های تاکستان، قزوین و بویین زهرا از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز است و برخی محدودیت‌ها به مدت ۲ هفته در آن‌ها اعمال خواهد شد.
او اضافه کرد: برگزاری مراسم عروسی و عزا و تجمعات غیر ضروری عامل اصلی شیوع بیماری کرونا در استان و مخصوصا شهرستان تاکستان است که باید اینگونه مراسم با محدویت تعداد نفرات برگزار شود.
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گفت: در روستا‌ها و بخش‌های شهرستان‌های درگیر کرونا هر نوع مراسمی که برگزار می‌شود باید بخشداران، فرماندهان کلانتری، دهیاران و بهیاران روستا‌ها بر آن‌ها نظارت کنند تا با محدودیت نفرات برگزار شوند.
حبیبی تأکید کرد: تالار‌های پذیرایی و هتل‌ها تا دو هفته آینده در شهر‌های استان تعطیل است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی باید در این زمینه نظارت داشته باشند.
حبیبی افزود: با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا، دو شعبه بانکی در استان تعطیل شده است و بیش از ۶۰ کارمند بانکی به بیماری کرونا مبتلا شدند.
او اضافه کرد: باید دانشگاه علوم پزشکی آمار کارمندانی که به کرونا مبتلا شده اند را به صورت روزانه اعلام کند تا مردم آگاهی و احتیاط لازم را برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک داشته باشند.