۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 13669
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
  • ارسال توسط :
طوفان سردار و برد پرگل زنیت
طوفان سردار و برد پرگل زنیت

طوفان سردار و برد پرگل زنیت

آ‎غاز هفته ۲۹ لیگ برتر روسیه

در جدول گلزنان لیگ برتر روسیه، سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ با ۱۶ گل در رده دوم جدول قرار دارد.

هفته بیست و نهم فوتبال لیگ برتر روسیه دیروز آغاز شد. نتایج مسابقات به این شرح است:
اورال یکاترینبورگ ۱ – ۳ آرسنال تولا
سمره ۰ – ۰ کراسنودار
زنیت سنت پترزبورگ ۴ – ۱ گازوفیک اورنبرگ
– سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی به طور کامل در ترکیب تیم زنیت حضور داشت و در دقایق ۶۱ و ۷۷ زننده گل‌های دوم و سوم این تیم بود. آزمون در دقیقه ۱ + ۹۰ پاس گل چهارم تیمش را نیز مهیا کرد.
اسپارتاک مسکو ۳ – ۰ آخمت گروژنی
– در جدول لیگ برتر روسیه تیم زنیت سنت پترزبورگ با ۶۹ امتیاز از ۴ هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را مسجل کرده و به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است. تیم‌های لوکوموتیو مسکو با ۵۱، کراسنودار با ۴۹ و زسکامسکو با ۴۷ امتیاز دوم تا چهارم هستند.

– در جدول گلزنان لیگ برتر روسیه، آدام زیوبا مهاجم روس تیم زنیت با ۱۷ گل در صدر تثبیت شد و سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ با ۱۶ گل دوم و یوگنی لوتسنکو مهاجم روس تیم آرسنال تولا با ۱۵ گل سوم هستند.

در تاریخ لیگ برتر روسیه تیم اسپارتاک مسکو با ۱۰ قهرمانی ۵ نایب قهرمانی و ۳ سومی رکورد دار است. تیم‌های زسکامسکو با ۶ قهرمانی ۸ نایب قهرمانی و ۳ سومی در رده دوم و زنیت سنت پترزبورگ با ۶ قهرمانی ۳ نایب قهرمانی و ۴ سومی در رده سوم قرار دارند. تیم روبین قازان نیز ۲ بار قهرمان و سوم شده است.