۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فعالیتهای دینی » قزوین
  • شناسه : 15494
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۱۳
  • ارسال توسط :
طرح ساماندهی امام زاده حسین (ع) همت دست جمعی می خواهد
طرح ساماندهی امام زاده حسین (ع) همت دست جمعی می خواهد

طرح ساماندهی امام زاده حسین (ع) همت دست جمعی می خواهد

رعایت حقوق عمومی مردم در تصمیم گیری‌های مسئولان اجرایی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین: در اجرای طرح ساماندهی امام زاده حسین (ع) تملک تمامی اسناد باید به نام این بقعه متبرکه شود.
به گزارش ” وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در نشست طرح توسعه امامزاده حسین (ع)گفت: طرح ساماندهی امام زاده حسین (ع) همت دست جمعی می خواهد لذا لازم است کارگروهی تشکیل شود تا همه کارکردها و هزینه ها در جای خود استفاده و بر مجموعه شهرداری، اوقاف، نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های مربوطه نظارت داشته باشد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اولویت اجرای این طرح آن است که باید تملک تمامی پلاک ها و اسنادی که به نام شهرداری است به نام امامزاده حسین شود و اسنادی که در جریان تملک به نام شهرداری، سازمان مسکن وسایرادارات شده به نام این بقعه متبرکه طبق مقررات منتقل وتمام طرحهادراین جهت در اراضی تملک شده اجراگردد.
وی افزود: کارگروهی باعضویت ادارات مربوط و نماینده دادستان تشکیل شودوهزینه های لازم رادرتملک املاک باقیمانده و نظارت بر انجام امورداشته باشد
مقام ارشد قضایی استان گفت : رعایت حقوق عمومی مردم در تصمیم گیری‌های مسئولان اجرایی باید مورد توجه جدی قرار گیرد و دستگاه قضایی نیز از امروز وارد این پروژه شده و بر روند اجرای آن طبق قانون نظارت می کند و با کسانی که بخواهند از مدار قانون خارج شوند قاطعانه برخورد خواهد کرد.