۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » حوادث » قزوین » نیروهای مسلح » نیروی انتظامی
  • شناسه : 13020
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
  • ارسال توسط :
طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح ۲ در قزوین اجراشد
طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح ۲ در قزوین اجراشد

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح ۲ در قزوین اجراشد

شهروندان مي توانند هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند .

فرمانده انتظامي استان قزوین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح ۲ در قزوین و از توفیقات پلیس در زمینه دستگیری و کشفیات در این طرح خبر داد.

سردار “مهدی حاجیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ” وقایع خبری ” در تشریح این خبر گفت: به منظور پاسخ به درخواست شهروندان و افزایش امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح ۲ با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي، در شهرستان قزوین در قالب چند تیم عملیاتی به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح مقدار ۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر،تعداد ۳۷ پایه قلیان وادوات دخانی و ۱۳ ترازوی توزین مواد مخدر کشف و تعداد ۲۰ قاچاقچی و توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

وي اضافه کرد: در اين طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به کشف ۲ دستگاه سواری پراید و ۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت و توقیف ۲۲ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف شدند.

سردار حاجیان تصریح کرد: بازدید از ۷۵ باب واحد صنفی و پلمب ۳ واحد صنفی متخلف ، اخطار تعطیلی و پلمب ۱۷ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف ۱۱۵ ثوب البسه نامتعارف و یک هزار و ۱۴۳ قلم لوازم آرایشی قاچاق از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح ۲ بوده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد. در قزوین مقابله کرده و در این راه با هیچ فردی مماشات نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح ۲ ، گفت: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند و با پلیس خدمتگزار خود در تامین امنیت جامعه مشارکت کنند.