۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » البرز » حوادث » رادیو و تلویزیون
  • شناسه : 5137
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۴۳
  • ارسال توسط :
طراح صحنه «خواب زده» به دلیل سوختگی در بیمارستانی در کرج درگذشت
طراح صحنه «خواب زده» به دلیل سوختگی در بیمارستانی در کرج درگذشت

طراح صحنه «خواب زده» به دلیل سوختگی در بیمارستانی در کرج درگذشت

سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم که برای شبکه نمایش خانگی در دست تولید است

فصل دوم سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی الهام غفوری در حال تصویربرداری است.

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم با اعلام این خبر گفت: متاسفانه صبح دیروز یکشنبه ۲۱ مهر ماه مهدی جعفری طراح صحنه پروژه تلویزیونی «خواب زده» به دلیل سوختگی ناشی از حادثه ای که روز گذشته در لوکیشن این سریال رخ داد در بیمارستانی در کرج درگذشت.

روز گذشته شنبه ۲۰ مهر ماه، مهدی جعفری طراح صحنه جوان تلویزیون کشورمان به دلیل آتش سوزی در محل تصویربرداری سریال شبکه خانگی «خواب زده» دچار ۸۵ درصد سوختگی شد و بلافاصله به بیمارستانی در کرج انتقال یافت.

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم که برای شبکه نمایش خانگی در دست تولید است، ضمن تأیید خبر آتش‌سوزی در لوکیشن این مجموعه، درباره سوختگی وحید جعفری طراح صحنه این پروژه به  گفت: کار ما در آن لوکیشنی که وحید جعفری دچار سوختگی شد، تمام شده بود و همه عوامل به خانه‌های خود رفته بودند. آن لوکیشن باید برای فیلمبرداری بعدی آماده می‌شد.

وی ادامه داد: همه گروه بیرون آمده بودند و نمی‌دانم چطور شده که وحید جعفری دوباره به لوکیشن بازگشته است اما ما احتمال می‌دهیم در آن لوکیشن گاز پیچیده و او دچار سوختگی شده است.

غفوری بیان کرد: وحید جعفری دچار سوختگی شدید شد ه بود و به‌تازگی به ما خبر دادند که او به کما رفته است. حال همه ما از این اتفاق ناگوار بسیار بد است چرا که او یک جوان خوب و همکار درجه یک بود.

این تهیه‌کننده در پایان اظهار کرد: پروژه متوقف شده کاش سوختگی او در حدی بود که ما می‌توانستیم کارهای درمان او را پیگیری کنیم.