۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19489
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۷:۵۳
  • ارسال توسط :
طراحی صفحات وب با یک کلیک
طراحی صفحات وب با یک کلیک

طراحی صفحات وب با یک کلیک

WeBuilder نرم افزاری قدرتمند، هوشمند و سریع در زمینه طراحی و ویرایش صفحات وب به شمار می‌رود.

وقایع خبری-این روزها بیشتر افراد در فضای مجازی حضور دارند و از قابلیت‌های آن بهره می‌گیرند اما برخی به آن به چشم یک فضای شغلی نگاه می‌کنند بنابراین استفاده از ابزار و اپلیکیشن‌هایی که کار آنها را راحت‌تر کند بسیار ضروری است.
بسیاری از کاربران به ساخت صفحات وب و فعالیت در این زمینه علاقه مندند. هرچند آموزش در این زمینه یکی از گام‌های اساسی به شمار می‌رود اما برخی نرم افزارها هم می‌توانند به این دسته از کاربران کمک کنند تا زودتر به نتیجه برسند.
یکی از این نرم افزارها WeBuilder است.WeBuilder نرم افزاری قدرتمند، هوشمند و سریع در زمینه طراحی و ویرایش صفحات وب به شمار می‌رود. این نرم افزار با قابلیت‌های فراوان خود برای شما امکان ساخت و مدیریت روی کد‌های نوشته شده به زبان‌های مختلف ازجمله HTML, CSS JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… را فراهم می‌کند. رابط کاربری ساده، بارگذاری سریع و همچنین انعطاف‌پذیری نرم افزار جزو قابلیت‌های بالقوه این برنامه محسوب می‌شود.
از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به اتصال مستقیم و مدیریت FTP/SFTP/FTPS اشاره کرد. کدنویسی هوشمندانه و همچنین پشتیبانی از کدنویسی HTML5 و CSS3هم از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار پرکار به شمار می‌رود و می‌تواند به علاقه مندان ایجاد صفحات وب کمک شایان توجهی کند. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به قابلیت پیش نمایش پروژه و همچنین جست‌و‌جو و جایگزینی پیشرفته اشاره کرد. استفاده ساده و آسان نرم افزار یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود چراکه افراد مبتدی هم می‌توانند براحتی از آن استفاده کرده و صفحات وب مورد نظر خود را بسازند. ابزار قدرتمند HTMLو همچنین ویرایشگر قدرتمند JavaScriptنیز از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود.اگر شما هم علاقه مندید نرم افزار WeBuilder را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب سایت پی سی ورلد به آدرس WW.P30world.com
بارگذاری کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.