۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 31009
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
  • ارسال توسط :
طارمی یک شکارچی خلاق و شاهزاده ایرانی است
طارمی یک شکارچی خلاق و شاهزاده ایرانی است

طارمی یک شکارچی خلاق و شاهزاده ایرانی است

مهدی طارمی، مهاجمی که پورتو را شگفت‌زده کرد.

مسابقات جام جهانی فوتبال آبان ماه آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های ملی امریکا، انگلیس و ولز همگروه است.

پیش از برگزاری جام جهانی نشریات مختلفی گزارش‌هایی در خصوص تیم‌های حاضر در قطر و بازیکنان مختلف منتشر کردند که جدید‌ترین آن نشریه «mediotiempo» اسپانیا است. این نشریه در گزارشی نوشت: «مهدی طارمی، مهاجمی که پورتو را شگفت‌زده کرد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌دنبال این است که تیم ملی ایران را برای اولین بار به مرحله دوم این رقابت‌ها برساند.

او اولین گل یک فوتبالیست ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند که جهان را خیره کرد تا جایی که این گل در بین سه نامزد نهایی جایزه پوشکاش در سال ۲۰۲۱ قرار گرفت ولی مقابل گل اریک لاملا آرژانتینی مغلوب شد.»

در ادامه گزارش این نشریه اسپانیایی آمده است: «با توجه به رابطه تنش‌آمیز ایران با امریکا نه فوتبال و نه بازیکنان ایرانی معمولاً جزو لیست‌های قابل توجه فوتبال اروپا نیستند و دلیل اصلی این است که اطلاعات کمی از این کشور به دنیا مخابره می‌شود اما با وجود این سایه‌ها و تحریم‌ها، ورزشکاران جالبی در این کشور ظاهر می‌شوند. مهدی طارمی از بارزترین این نمونه‌ها است مهاجمی که در آخرین لحظه بازی در محوطه ظاهرمی شود تا توپ را  درون دروازه قرار دهد. او یک شکارچی خلاق و شاهزاده ایرانی است.»