۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 1426
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
  • ارسال توسط :
ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی برای افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی
ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی برای افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی

ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی برای افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی

سازمان تعاون روستایی نقش مهمی در خدمات رسانی به کشاورزان در اعماق روستاها دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، سومین جلسه شورای اداری با حضور محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین و جمعی از روسای ادارات در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

محمودی در این جلسه بر ایجاد صنایع تبدیلی برای افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: شبکه تعاون روستایی به عنوان یک شرکت بازرگانی و خدماتی می تواند در تمامی حوزه های بخش کشاورزی فعالیت کند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی نقش مهمی در خدمات رسانی به کشاورزان در اعماق روستاها دارد، افزود: این سازمان در توسعه امور اقتصادی، توزیعی و خدماتی در روستاهاوبسترسازی برای تقویت و جلب مشارکت مردم در تعاونیهای مختلف نقش موثری ایفا میکند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به خرید توافقی و حمایتی محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی، اظهار کرد: ادارات شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی خود نسبت به خرید توافقی و حمایتی محصولات اقدام نمایند.

محمودی اضافه کرد: در این راستا شهرستان قزوین در خرید محصولاتی همچون برنج، فندق، زیتون، عدس و سماق، شهرستان تاکستان در خرید انگور و گوجه فرنگی و شهرستان بوئین زهرا نسبت به خرید محصولات جالیزی مانند هندوانه، خربزه و خیار اقدام کنند.

وی همچنین بر راه اندازی یک شرکت بازرگانی و دانش بنیان تاکید و تصریح کرد: استارتاپ های موفق محصول یا خدمت متناسب با بازار هدفشان را دارند که فروش یک محصول یا ارائه خدمت از مهم ترین ویژگی استارتاپ ها است که همواره باید در رأس امور و تصمیم گیری ها در نظر گرفته شود.