۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 31760
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۹
  • ارسال توسط :
صنایع کوچک در ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی پایدار نقش مهمی  دارند
صنایع کوچک در ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی پایدار نقش مهمی  دارند

صنایع کوچک در ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی پایدار نقش مهمی دارند

پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک و اولین نمایشگاه کار در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

در مراسمی با حضور خادمی قائم مقام وزیرکار، اعلایی استاندار، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، شایان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی، افضلی رئیس سازمان صمت، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاهها و کشاورز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک و اولین نمایشگاه کار در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

محمد مهدی اعلایی پس از افتتاح این نمایشگاه تخصصی به خبرنگاران گفت: خوشبختانه استان قزوین دارای ترکیبی از فعالیت صنایع بزرگ، کوچک و متوسط است و ما در کنار صنعتگران بزرگی که در سطح ملی تولید می کنند صنایع کوچکی داریم که یا بالنده هستند و یا در مسیر بالندگی حرکت  می کنند.

وی افزود: صنایع کوچک در ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی پایدار نقش مهمی دارند و از تاب آوری اقتصادی بالاتری در مقابل تنگناها و تکان های اقتصادی برخوردارند لذا مدیران و متولیان اقتصادی و دولتی استان می بایست بیشتر از آن که به صنایع بزرگ توجه می کنند به صنایع کوچک هم توجه داشته باشند و با برنامه ریزی مناسب از این گرو حمایت بیشتری کنند. 

وی گفت: این نمایشگاه می تواند ظرفیت سازی کند تا صنایع کوچک بتوانند خود را بهتر عرضه کنند و یا درکنار هم قرار گیرند و با حمایت از یکدیگر به تقویت و هم افزایی برسند.

استادندارقزوین یادآورشد: با ایجاد خوشه های صنعتی و انجمن ها باید بتوان توانمندی صنایع کوچک را برای حضور در بازارهای مختلف تقویت کرد تا موضوع تامین نیازهای مشترک خودشان را انجام دهند.