۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » انتخابات » سیاست » قزوین
  • شناسه : 38938
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
  • ارسال توسط :
صلاحیت ۷۵ درصد نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی  تایید شد
صلاحیت ۷۵ درصد نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی  تایید شد
در استان قزوین؛

صلاحیت ۷۵ درصد نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شد

نامزدها سه روز فرصت اعتراض الکترونیکی به شورای نگهبان دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از تایید صلاحیت ۷۵ درصدی کاندیدا‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان قزوین از سوی هیئت نظارت خبر داد.

دکتر عباس کاظمی با اعلام این خبرگفت: از ۳۴۹ ثبت نام قطعی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان، تعداد ۹ نفر انصراف دادند و ۳۸ نفر هم اعتراضی به تایید نشدن و عدم احراز در مرحله بررسی صلاحیت در هیئت اجرایی نداشتند.

وی افزود: به همین دلیل ۳۰۲ نفر توسط هیئت نظارت مورد بررسی قرار گرفتند که از این تعداد در حوزه قزوین، البرز و آبیک، از بین ۱۹۳ نفر، تعداد ۱۵۲ نفر تایید شدند و صلاحیت ۴۱ نفر تایید نشد.

کاظمی گفت: در حوزه بوئین زهرا و آوج ۷۲ نفر مورد بررسی قرار گرفتند که از این تعداد ۵۲ نفر تایید و ۲۰ نفر تایید نشدند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: در حوزه تاکستان ۳۷ نفر مورد بررسی قرار گرفتند که ۲۲ نفر تایید و ۱۵ نفر هم تایید 
نشدند.

وی تصریح کرد: در مجموع از ۳۰۲ نفر که صلاحیت آنها توسط هیئت نظارت بررسی شده است، تعداد ۲۲۶ نفر تایید و ۷۶ نفر تایید نشدند که در مجموع در استان قزوین صلاحیت ۷۵ درصد کاندیداها از سوی هیئت نظارت تایید شده است.

کاظمی گفت: امروز و دیروز فرمانداران عدم احراز و تایید را اعلام کرده اند و نامزدها سه روز فرصت اعتراض الکترونیکی به شورای نگهبان دارند و ۳۰ روز هم فرصت برای بررسی اعتراضات خواهد بود.