۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » دسته‌بندی نشده » هرمزگان
  • شناسه : 36540
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
  • ارسال توسط :
صدور حکم اعدام برای قاتل رئیس مبارزه با موادمخدر رودان
صدور حکم اعدام برای قاتل رئیس مبارزه با موادمخدر رودان

صدور حکم اعدام برای قاتل رئیس مبارزه با موادمخدر رودان

رأی صادره مطابق قانون قابلیت فرجام خواهی در مدت زمان مقرر را دارد.

وقایع خبری: رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: دستگاه قضایی استان هرمزگان از ابتدای وقوع این حادثه، رسیدگی ویژه و سریع به پرونده را در دستور کار خود قرار داد و همه مراحل از جمله تحقیقات و ضوابط مندرج در آئین دادرسی کیفری را با رعایت موارد قانونی اجرا کرد.

مجتبی قهرمانی افزود: پس از تکمیل روند تحقیقات در دادسرا و صدور کیفرخواست و همچنین معرفی وکیل تعیینی از سوی متهم و اعطای مهلت برای ارسال لوایح تکمیلی، در نهایت دادگاه انقلاب شهرستان میناب پس از اعلام ختم رسیدگی به صورت حضوری اقدام به صدور رأی کرد.

وی گفت: بر اساس حکم صادره، به استناد ماده ۴۵ الحاقی به قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و مواد ۱، ۱۱، ۱۷ و ۴۱ قانون مبارزه با مواد مخدر و مواد ۱۶۰، ۲۱۱ و ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی به همراه ماده ۱۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری و ماده ۸ آیین نامه اجرایی قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، دادگاه انقلاب متهم این پرونده را در حکم مفسد فی الارض تلقی نموده و به اعدام با چوبه دار محکوم کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه رأی صادره مطابق قانون قابلیت فرجام خواهی در مدت زمان مقرر را دارد، گفت: با صدور این رأی مراحل دادرسی به این پرونده در استان هرمزگان به پایان رسید و در صورت اعتراض متهم و یا وکیل مدافع وی به رأی صادره، پرونده برای تکمیل سیر قانونی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

شهید سعید مریدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در ۲۲ فروردین ماه امسال حین انجام مأموریت و در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.