۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش جهان
  • شناسه : 31814
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
  • ارسال توسط :
صدرنشینی فاینورد در شب درخشش جهانبخش
صدرنشینی فاینورد در شب درخشش جهانبخش

صدرنشینی فاینورد در شب درخشش جهانبخش

هفته آسانی را پشت سر نگذاشتیم ولی من به بهبودی طارمی ایمان دارم.

لژیونرهای فوتبال کشورمان، شنبه شب در دیدارهای مختلفی به میدان رفتند.

در هفته چهارم لیگ هلند، فاینورد به مصاف امن رفت و به برتری ۴ بر صفر رسید. علیرضا جهانبخش که در سه دیدار قبلی فاینورد به‌ عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، در این مسابقه هم از دقیقه ۸۴ وارد مسابقه شد ولی این بار ثانیه‌هایی پس از ورود به مسابقه، در میانه زمین صاحب توپ شد و با نگاه تیزبینانه و آگاهی محیطی بالا، با یک پاس در عمق استثنایی توپ را از بین سه مدافع امن عبور داد و سانتیاگو خیمنز تعویضی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن گل دوم فاینورد را به ثمر برساند.

۳ دقیقه پس از این گل، فاینورد بار دیگر دروازه امن را باز کرد، ولی جهانبخش باز هم کاری کرد تا سکوهای ورزشگاه د کویپ به وجد بیاید. او در دقیقه ۱+۹۰ نفوذ تند و تیز و خطرناکی از جناح راست زمین انجام داد که ارسال زمینی و رو به جلوی دیدنی او را سباستین شیمانسکی با شوت تک‌ضرب زد، ضربه او برگشت داده شد ولی در ریباند با یک ضربه سر توانست گل چهارم فاینورد را بزند.

جهانبخش که سال گذشته در ۲۷ مسابقه لیگ اردیویسه هلند ۴ گل زد و ۳ پاس گل داد، با درخشش مقابل امن، آمادگی خود را برای رسیدن به ترکیب اصلی فاینورد این تیم نشان داد. فاینورد با این برد پُرگل، به سومین پیروزی خود در لیگ هلند دست یافت تا ۱۰ امتیازی شود و موقتاً در صدر جدول لیگ اردیویسه هلند قرار بگیرد. در هفته دوم سوپر لیگ یونان، آ.ا.ک به مصاف ولوس رفت و ۱-۰ شکست خورد. در این مسابقه، احسان حاج صفی در ترکیب اصلی آ.ا.ک قرار داشت و ۹۰ دقیقه به میدان رفت ولی میلاد محمدی در این مسابقه کاملاً روی نیمکت بود. این در حالی است که کریم انصاری فرد مهاجم ملی‌پوش کشورمان در لیست مازاد آ.ا.ک قرار دارد، هنوز تکلیف تیم جدیدش را مشخص نکرده است. در این بین، سایت «اسپورت» یونان خبر داد انصاری فرد از چندین باشگاه ایرانی پیشنهاد دارد ولی با اصرار قصد بازگشت به فوتبال کشورش را ندارد. در هفته چهارم بوندس لیگا نیز، بایرلورکوزن مقابل ماینتس ۳-۰ به پیروزی رسید تا طلسم نبردن‌هایش شکسته شود. سردار آزمون که در ۳ بازی ابتدایی لورکوزن فیکس بود، در این بازی از ترکیب اصلی خط خورد و از دقیقه ۸۳ به میدان رفت و جای پاتریک شیک را در خط حمله گرفت.

در این بین اما «گاردین» انگلیس خبر داد ‌هادسون اودوی آماده پیوستن قرضی از چلسی به بایر لورکوزن است و در صورت انتقال این‌ هافبک تهاجمی به لورکوزن، ممکن است کار آزمون برای حضور در ترکیب اصلی سخت‌تر شود. گفتنی است مهدی طارمی دیگر ستاره ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو هفته گذشته در بازی حساس با اسپورتینگ مصدوم شد. سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ریوآوه درباره وضعیت طارمی توضیحاتی داد که بازتاب گسترده‌ای داشت و مهم‌ترین نکته در بازتاب مصاحبه سرمربی پورتو درباره طارمی که رسانه‌های «رکورد»، «آبولا» و «maisfutebol» به آن پرداختند ایمان کونسیسائو به ستاره ایرانی‌اش است. کونسیسائو درباره طارمی گفت: «هفته آسانی را پشت سر نگذاشتیم ولی من به بهبودی طارمی ایمان دارم.»