۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » قزوین
  • شناسه : 24572
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۷
  • ارسال توسط :
صداوسیما دانشگاه عمومی است
صداوسیما دانشگاه عمومی است

صداوسیما دانشگاه عمومی است

در یک سال گذشته ١٨ درصد به بینندگان تلویزیون و ١٣درصد نیز به شنوندگان رادیو قزوین افزوده شده است.

استاندار قزوین با حضور در صداوسیمای مرکز قزوین، ساختمان مینودر افتتاح ۲ طرح مهم در صداوسیمای مرکز قزوین(شامل استودیو میر عماد و رژی استودیو) و خودروی اندازه گیری سیگنال رسانی شبکه را افتتاح کرد.

جمالی پور، استاندار قزوین در این مراسم، با بیان اینکه صداوسیما دانشگاه عمومی است، خطاب به کارکنان صداوسیمای مرکز قزوین، گفت: صداوسیما به مثابه دانشگاه عمومی، برای اعتلای فرهنگ جامعه تلاش می‌کند و هر چه قوی‌تر باشد، پر بار‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات مالی صداوسیمای مرکز قزوین، خاطرنشان کرد: استان قزوین به عنوان استان کم برخوردار در ردیف سی ام تخصیص بودجه کشور قرار دارد و تلاش کردیم تا رویه تخصیص بودجه به استان قزوین اصلاح شود.

وی افزود: امیدواریم در دولت جدید اتفاق‌های خوبی برای استان قزوین بیفتد.

سعید انبارلویی، مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین نیز گفت: در حال حاضر پوشش سیگنال رسانی تلویزیونی در استان قزوین به ۹۸.۳ درصد رسیده، اما برخی از نواحی روستایی همچنان تحت پوشش سیگنال رسانی رادیو و تلویزیون نیستند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به پیشرفت ۷۹ درصدی ساختمان مینودر خاطرنشان کرد: برای تجهیز کامل این ساختمان نیازمند حمایت مالی هستیم.

وی با اشاره به لزوم خرید واحد سیار، ابزار امیدواری کرد که با نصب آنتن صداوسیما بر روی برج تجارت قزوین، پوشش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی بهبود پیدا کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: با تلاش کارکنان صداوسیما، در یک سال گذشته ١٨ درصد به بینندگان تلویزیون و ١٣درصد نیز به شنوندگان رادیو قزوین افزوده شده است.