۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37567
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
  • ارسال توسط :
صاحبان سرِ شهیدان
صاحبان سرِ شهیدان

صاحبان سرِ شهیدان

سپاه ترکیبی از همه ی جامعه است.


به بهانه تجلیل از پیش کسوتان(وابستگان) سپاه
وابستگان سپاه قدرت های ذخیره شده سپاه عزیز برای لحظه های سرنوشت ساز پیش رو همچون گذشته پر افتخارشان می باشند. وابستگان عزیز سپاه عمق سپاه در درون جامعه هستند، آنها سپاه مقتدر دیگری را در دل جامعه توسعه داده اید.
وابستگان سرافراز سپاه قدرت منتشر شده ی سپاه در درون جامعه و سپاهیان کاملا آرمانی در درون خانه ها و جامعه هستید.
فرماندهان عزیزم ، رزمندگان همیشه پیروز ، پیش کسوت های وابسته به آرمان هایتان :
با مقام والای وابستگی به سپاه در استمرار رسالت پاسداری وسیع تر از گذشته پا به عرصه ی جهاد گذاشته اید، هیچ فاصله ای بین ما و شما وجود ندارد، شما را به اندازه ی روزهایی که در کنار هم بودیم دوست داریم و احترام می گذاریم، تکریم می کنیم و به عنوان وظیفه به شما خدمت می کنیم و به آن افتخار می کنیم، شما جزئی از وجود جدا نشدنی سپاه وما هستید و به همین دلیل دوست داریم همیشه با طراوت، با نشاط،مصمم، مومن و با همان صفات دوران اشتغال باقی بمانید که می مانید.
شما بازنشسته ها ی عزیز پیوند عمیق علمی و عملی گذشته به نسل جدید می باشید .شما قدرت ذخیره شده سپاه هستید،شما عمق اجتماعی و قدرت منتشر شده سپاه در جامعه هستید ،تکلیف صیانت دین خدا از دوش شما برداشته نشده، بازنشستگی به معنای پایان تکلیف نیست .با این حال پاسداری از ما جدا شدنی نیست .وقتی این تجربه وجود دارد با اتکاء به خدا ،با دستان خالی با اراده و ایمان الهی می شود کارهای بزرگی کرد . شما بازنشستگان هیچ وقت از آرمانتان جدا نمی شوید. جدایی شما از سپاه فقط جدا شدن از محیط اداری است ،اما همچنان شما از ادای تکلیف الهی خود استوار هستید، همانگونه که از ایمان،روزه، سینه زدن و عزاداری جدا نمی شوید.
وقتی شیپور جنگ نواخته شد مردانه پای در عرصه گذاشتید وتابلوی ماندگار مردانگی را برای همیشه پیش رویمان قرار دادید ،حضور و دغدغه شما برای حوادث کشور از این جنس است. سپاه ترکیبی از همه ی جامعه است وهمه ی جامعه شما را عزیز می دارند. ان شا الله در این دوران طلایی انقلاب و آغاز چله دوم انقلاب پرافتخارتان همچنان بر سر آرمان ها یش ایستاده و پای در رکاب حضرت آقا تا دولت امام اخر الزمانی عشق، پاسدار فداکار باقی خواهیم ماند.
برادر کوچک شما رستمعلی رفیعی آتانی