۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 5027
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
  • ارسال توسط :
شیطنت در مورد کشتی ایرانی پاسخ قاطع خواهد گرفت
شیطنت در مورد کشتی ایرانی پاسخ قاطع خواهد گرفت

شیطنت در مورد کشتی ایرانی پاسخ قاطع خواهد گرفت

افراد سالخورده و سالمندان موجب برکت و رزق و روزی هستند و

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی با دعوت مردم به رعایت تقوی و پرهیزگاری اظهارداشت: در آستانه اربعین حسینی و یک رویداد عظیم دینی و فرهنگی هستیم که در جهان بی نظیر است.وی بیان کرد: زائران کربلای حسینی در حرکت مذهبی عظیمی شرکت می کنند که می تواند در رفتار همه ما تاثیرگذار باشد.

وی یادآورشد: زائر حسینی مبلغ دین و رهبری و برادری و وحدت است و هر فردی که به کربلا می رود و بازمی گردد حامی مردم یمن، فلسطین، سوریه و عراق و مستضعفان جهان می شود.

خطیب جمعه قزوین در ادامه در خصوص انفجار در کشتی ایرانی اظهارداشت: اخیرا یک ماجراجویی شده و یک کشتی ایرانی آسیب دیده که لازم است بررسی شده و علت آن برای مردم روشن شود.وی اضافه کرد: اگر در این زمینه شیطنتی از سوی وهابی ها شده باشد بی پاسخ نخواهد ماند اما منتظریم اصل ماجرا روشن شود تا پاسخ محکم دهیم.

عابدینی ضمن محکوم کردن حمله ترکیه به کشور سوریه گفت: به مسئولان ترکیه توصیه می کنیم از ماجراجویی دست بردارند و بدانند این ظلم دامن ترکیه و هم پیمانانش را می گیرد.

وی در ادامه خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت های روز هم گفت: در سال ۶۹ توسط رهبری تشکیلات مجمع مذاهب اسلامی که بسیار تاثیر گذار است شکل گرفت که اعضای آن علمای بزرگی هستند که ضمن برطرف کردن شبهات دینی، زمینه تقویت وحدت مسلمانان را فراهم کرده اند.

عابدینی در خصوص روز روشندلان هم اضافه کرد: هفته عصای سفید و روشندلان فرصتی است تا نیازهای کسانی که چشم ظاهریشان نمی بیند اما تسلیم سرنوشت هستند برطرف شود.

امام جمعه قزوین در مورد روز سالمند هم اظهارداشت: افراد سالخورده و سالمندان موجب برکت و رزق و روزی هستند و نباید اجازه دعهیم برکت از خانه هایمان دور باشد.

وی با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: تقویت این ارتباط  به کاهش آسیب ها کمک می کند.