۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات » سیاست » شورای نگهبان
  • شناسه : 23617
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
  • ارسال توسط :
شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست‌جمهوری را تایید کرد
شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست‌جمهوری را تایید کرد

شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست‌جمهوری را تایید کرد

به استناد ماده ۷۸ قانون انتخابات و تبصره ۸ ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، اعضای محترم شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری را مورد تایید قرار دادند.

 وقایع خبری– عباسعلی کدخدایی در گفتگو با خبر ساعت ۱۴ اظهار داشت: گزارش وزیر محترم کشور را ما دیروز دریافت کردیم و نسبت به نتایج نهایی واصله، موضوع مورد بحث قرار گرفت و همکاران ما در ستاد نظارت گزارش‌ها را بررسی کردند و امروز صبح نیز در جلسه شورای نگهبان، موضوع به بحث گذاشته شد.

وی ادامه داد: بحث صحت انتخابات امروز صبح در جلسه شورای نگهبان پس از استماع گزارش معاونت محترم اجرایی و امور انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا اعضای محترم شورای نگهبان با توجه به نتایج اعلامی و با عنایت به اینکه گزارش موثری که بر سرنوشت انتخابات تاثیرگذار باشد، دریافت نکرده بودیم، به استناد ماده ۷۸ قانون انتخابات و تبصره ۸ ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، اعضای محترم شورای نگهبان صحت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مورد تایید قرار دادند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه جا دارد از مردم شریف که پای صندوق رای آمدند تشکر کنم، افزود: از وزارت کشور، دستگاه‌های انتظامی، عوامل اجرایی و نظارتی و همه دستگاه‌هایی که در این انتخابات شورای نگهبان را همراهی کردند تشکر می‌کنم.