۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6747
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۰۵
  • ارسال توسط :
شورای نگهبان افراد بدون صلاحیت را جارو بکشد
شورای نگهبان افراد بدون صلاحیت را جارو بکشد

شورای نگهبان افراد بدون صلاحیت را جارو بکشد

امام جمعه موقت قزوین خواستار سخت گیری شورای نگهبان در تایید صلاحیت نامزدها شد

وقایع خبری : حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد گفت : تقوا مسیر انبیاست و باید تلاش کنیم مسیر شایستگان را در زندگی برویم تا گمراه نشویم. تقوا یعنی حرمت خدا را نگهداشتن و انسان های مومن همواره در مسیر الهی گام برمی دارند.

امام جمعه موقت قزوین سپس روز دانشجو را تبریک گفت و تصریح کرد: حاصل انقلاب ما همین جوانان بصیر هستند و گام دوم انقلاب روی دوش همین جوانان است لذا مسئولان باید میدان را برای حضور جوانان آماده کنند.

وی اضافه کرد: هر چند در این شرایط هم  برخی اساتید خائن را داریم که به جوانان خیانت می کنند و آنها درست تربیت نمی شوند اما انتظار داریم دانشجویان روحیه ضد ظلم و ستم را همچنان داشته باشند.

قابل اظهارداشت: در این حرکت فتنه اخیر می خواستند به نام دانشجو علیه انقلاب آشوب کنند البته یک عده به نام گرانی بنزین این بهانه را دادند اما بدانید این ملت از انقلاب هرگز دست برنمی دارد و در مسیر حفظ ارزشها همچنان ایستاده است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد:استکبار جهانی وقتی دید کشور از دست رژیم طاعوت نجات یافت دست به ترور  ۱۷ هزار نفر زد، جنگ را تحمیل کرد و سپس فتنه ۸۸ و فتنه ۹۸ را ایجاد کردتا فضا را غبار آلود کند و برخی را به بهانه گرانی بنزین وارد صحنه کردند و اموال مردم را آتش زدند تا به اهداف خود برسند که بصیرت مردم این توطئه را نیز خنثی کرد.

قابل گفت: اخیرا سربازان گمنام امام زمان اعلام کردند گفتند در یکی از دانشگاهها لوله های گاز را بریده بودند تا فاجعه درست کنند که خنثی شد و این مسائل نیشان می دهد همه کارها با برنامه قبلی بوده است.

امام جمعه موقت قزوین به ثبت نام افراد در انتخابات هم اشاره کرد و اظهارداشت: این روزها زمان ثبت نام انتخابات است و تا دیروز ۸ هزار نفر برای رفتن به مجلس ثبت نام کرده اند اما نمی دانم کسانی که ۴ سال یا بیشتر نماینده بودند چرا وقتی در وقایع اخیر این همه خسارت به کشور وارد شد چیزی نگفتند و معلوم نیست با چه رویی می روند ثبت نام کنند.

وی گفت: دیدید در برجام چه کردند که امروز معاون وزیر خارجه می گوید دستاورد برجام افزایش تحریم ها بود و نباید به آنها اعتماد می کردیم در حالی که رهبری از ابتدا همین وضعیت را پیش بینی کرده بودند.

امام جمعه موقت قزوین خواستار سخت گیری شورای نگهبان در تایید صلاحیت نامزدها شد و یادآورشد: شما که همیشه به نفع خائنان رای دادید باز هم می خواهید وارد مجلس شوید؟ شورای نگهبان باید جارو بکشد و نترسد و این افراد را تایید نکند.

وی اضافه کرد: همین مدیرانی که با نظر شما تعیین شد امروز دزدی و اختلاس و فساد کردند و شما که در مجلس وظیفله نظارت داشتید چرا اعتراض نکردید.  

قابل بیان کرد: این همه فساد در زمان شما نمایندگان است که ناظر بودید و شما قسم خورده بودید نگدارید فساد و دزدی شود اما کوتاهی کردید و  امروز دوباره می خواهید وارد مجلس شوید.

قابل در خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت های هفته گفت: زندگی حضرت امام حسن عسگری(ع) آموزنده است  و ایشان موضوع نیابت و ارجاع به علمای مورد وثوق را پایه گذاری کردند و ماموریت دیگرشان حفظ جان امام زمان بود چون آن زمان جاسوس ها زیاد بود.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: امروز تلاش در راه خدا فقط جنگ کردن نیست، بلکه کاسب اگر درست کار کند، کارمند صادقانه در خدمت مردم باشد، کشاورز و صنعتگر در تولید دقت کند و در معامله مسلمانان غش نباشد و صداقت داشته باشید و همسایه را مراعات کنید همه اینها تلاش در راه پروردگار است.