۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » بسیج » سپاه
  • شناسه : 5469
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
  • ارسال توسط :
شهید فهمیده یک الگوی عملی و رفتاری برای جوان و نوجوان امروز است
شهید فهمیده یک الگوی عملی و رفتاری برای جوان و نوجوان امروز است

شهید فهمیده یک الگوی عملی و رفتاری برای جوان و نوجوان امروز است

با تعامل منطقی در استان و مشارکت همه دستگاهها میزبانی کنگره سه هزار شهید در استان باشکوه برگزار شد

سرهنگ عباس برزگر در سومین نشست هم اندیشی با خبرنگاران استان که روز شنبه در حسینیه سپاه صاحب الامر قزوین برگزار شد اظهارداشت: به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، مراسم روز استکبار ستیزی با حضور گسترده دانش آموزان امسال هم برگزار خواهد شد تا روحیه مقاومت در میان آینده سازان کشور تقویت شود.

وی بیان کرد: تعامل رسانه ها برای ما بسیار مهم است و از همکاری همه فعالان و اصحاب رسانه اعم از مکتوب، مجازی و خبرگزاری ها در اجرا و اطلاع رسانی برنامه های سپاه استان رضایت داریم و امیدواریم این تعامل همچنان ادامه یابد.

سرهنگ برزگر یادآورشد: از رسانه ها انتظار داریم با توجه به توطئه دشمنان هر چقدر توان دارند برای انقلاب به میدان بیاورند و اگر ایمن عزم جدی باشد قادریم چون گذشته بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی گفت: الگوهای زیادی در کشور داریم که اگر خوب معرفی شوند می توانند تاثیرگذار باشند برای نمونه شهید فهمیده یک الگوی عملی و رفتاری برای جوان و نوجوان امروز است که باید از خود بپرسیم چقدر در این زمینه برای فرهنگ سازی اقدام شده است.

برزگر تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود هرچند برخی پشیمان شدند و از حرکت انقلابی خود بازماندند اما با جایگزینی نیروهای جوان ارزشی این روحیه استکبار ستیزی همچنان ادامه دارد لذا از رسانه ها انتظار داریم حوادثی که از موضوع کاپیتولاسیون تا جنگ تحمیللی و ترور داشمندان هسته ای و تحریم ها بر ایران تحمیل شده را بخوبی برای نسل جوان تشریح و تبیین کنند.

وی در ادامه گفت: مناسبت های زیادی در استان داریم که هر چند دستگاههای زیادی متولی آن هستند از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اما سپاه همواره پای کار بوده و با کمک همه دستگاهها در صیانت از ارزشها تلاش کرده ایم.

جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه با تعامل منطقی در استان و مشارکت همه دستگاهها میزبانی کنگره سه هزار شهید در استان باشکوه برگزار شد که این رویداد مهم بخوبی ثبت و ضبط شد و انسجام ایجاد شده نشان داد قادریم با همین وحدت رویه کارهای بزرگتری را انجام دهیم.

وی اظهارداشت: باور داریم بسیاری از کارهای همایش های بزرگ در استان می تواند انجام شود و با استفاده از ظرفیت های هنرمندان قادریم کارهای خوبی را سامان بخشیم.

سرهنگ برزگر اظهارداشت: علاقمند هستیم تا از ایده ها و پشنهادات خبرنگاران و فعالان رسانه ها در بهتر برگزار شدن مناسبتها بهره جوییم لذا همواره آماده شنیدن دیدگاه های شما در برنامه ها هستیم.

در ادامه تعدادی از خبرنگاران دیدگاه و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر یادواره های شهدا و مناسبت های سیاسی و فرهنگی اعلام کردند.