۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 7332
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
  • ارسال توسط :
شهید سلیمانی فرمانده پنهان لشکر مقاومت در منطقه بود
شهید سلیمانی فرمانده پنهان لشکر مقاومت در منطقه بود

شهید سلیمانی فرمانده پنهان لشکر مقاومت در منطقه بود

مراسم یادبود شهادت سردار سلیمانی روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود .

منوچهر حبیبی ، معاون استاندار قزوین در جلسه ستاد برگزاری مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد گفت : شهید سردار سلیمانی نقش مهم و بزرگی در امنیت جهان اسلام ایفا کرده و فاتح و فرمانده قلب‌ها است.

وی افزود: شهید سلیمانی فرمانده پنهان لشکر مقاومت در منطقه بود و در دفاع از اسلام مجاهدت‌های زیادی از خود نشان داد و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت همه وظیفه داریم از این شخصیت برجسته قدردانی کنیم و یادش را گرامی بداریم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین یادآور شد: حضور معنادار و باشکوه مردم آگاه کشورمان در نماز جمعه روز گذشته و راهپیمایی انقلابی آنان در محکوم کردن اقدام شنیع آمریکای جنایتکار بیانگر عشق و ارادت مردم به مبارزان مؤمن خود است و از این حضور قدردانی می‌کنیم.

حبیبی اظهار داشت: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته مراسم یادبود شهادت سردار سلیمانی از ساعت ۱۴.۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین واقع در بلوار آزادگان برگزار می‌شود و نظیر این مراسم در شهرستان‌ها نیز بپا می‌شود.

معاون استاندار گفت: فضاسازی شهری در قزوین توسط شهرداری انجام خواهد شد و در مسیر جاده‌های اصلی استان نیز اطلاع رسانی و فضاسازی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با نصب تصاویر شهید قاسم سلیمانی مزین می‌شود.

حبیبی تاکید کرد: در فضاهای آموزشی و مدارس و دانشگاه‌ها، برنامه‌هایی برای تشریح خدمات و معرفی ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی این شخصیت جهانی پیش بینی شده است.