۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » تهران » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33769
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
  • ارسال توسط :
شهردار و اعضای شورای شهر یکی از شهر‌های شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند
شهردار و اعضای شورای شهر یکی از شهر‌های شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند

شهردار و اعضای شورای شهر یکی از شهر‌های شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند

این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و احتمال احضار و بازداشت سایر افراد نیز وجود دارد.

وقایع خبری: رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت شهردار و همه اعضای شورای شهر یکی از شهر‌های شهرستان ساوجبلاغ به اتهام ارتشا خبر داد.

حسین فاضلی هریکندی، با اعلام خبر بازداشت شهردار و تمامی اعضای شورای شهر یکی از شهر‌های شهرستان ساوجبلاغ به اتهام ارتشا، گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز و دستورات مقامات قضایی دادسرای عمومی و انقلاب ساوجبلاغ، شهردار و تمام پنج عضو شورای شهر یکی از شهر‌های شهرستان ساوجبلاغ به اتهام دریافت رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شدند.

وی افزود: این افراد رشوه‌ها را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند و همچنین در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، به صورت مستقیم و یا با واسطه در قالب ارز، سکه و پول نقد دریافت می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین با اشاره به اینکه این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و احتمال احضار و بازداشت سایر افراد نیز وجود دارد تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات، نتایج به اطلاع عموم خواهد رسید.