۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » جامعه » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 1995
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
  • ارسال توسط :
شهردار قزوین استعفا داد
شهردار قزوین استعفا داد

شهردار قزوین استعفا داد

شنیده می شود که صفری تا چند روز دیگر در شهرداری تهران مشغول کار خواهد شد .

دکتر علی صفری ، شهردار قزوین شامگاه سه شنبه یکم مردادماه استعفای خود را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد و اعضای شورا با استعفای او موافقت کردند .

علی صفری قریب به ۲۴ ماه سکان شهرداری را به دست گرفت . اگرچه او نتوانست با کمک مدیران خود که قریب به اتفاق آنان از مدیران دکتر نصرتی هستند ، پروژه ای چشمگیر را در قزوین کلنگ زده و عملیات احداث آن ها را آغاز کند و یاپروژه ای را افتتاح نماید ، اما توانست رضایت کارمندان و کارگران شاغل در شهرداری قزوین را جلب نموده و جایگاه خود را در بین پرسنل تثبیت نماید .

عدم تغییر مدیران شهردار سابق و بکارگیری بعضی از آنان از سوی صفری ، مورد انتقاد بسیاری از مسوولین دولتی و حتی مدیران میانی شهرداری بود و شاید یکی از دلایل عدم موفقیت صفری بوده که منجربه استعفای اوهم شد ؛ همین بکارگیری بعضی از مدیران دکتر نصرتی باشد اما به جز این گزینه احتمالی ، مشکلات شخصی او گزینه دیگری است که دکتر صفری را مجبور به استعفا کرد .

اگرچه شنیده می شود که صفری تا چند روز دیگر در شهرداری تهران مشغول کار خواهد شد اما این عدم موفقیت او در دوران فعالیت خود در شهرداری قزوین نمره منفی درکارنامه او کاشت .