۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » پاسخ مسئولین » جامعه » سیاست » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 26565
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
  • ارسال توسط :
شهردار جدید قزوین مجوز فعالیت گرفت
شهردار جدید قزوین مجوز فعالیت گرفت
باحکم وزیر کشور؛

شهردار جدید قزوین مجوز فعالیت گرفت

رئیس شورای شهر قزوین: ما در شهرداری قزوین ، پست قائم مقام نداریم!

وقایع خبری / سرانجام پس از هفته ها حکم مهـــدی صباغــی به عنوان شهردار قزوین از سوی احـمد وحیدی ، وزیر کشور دولت دکتر سید ابراهیم رئیسی در تاریخ ۲۵ مهرماه و به شماره ۱۱۴۹۳۰ صادر شد و سردار می تواند سکان مدیریت شهری را از مهندس ” کاظمی” که به عنوان سرپرست چند ماهی در اتاق تاریخی بلدیه مشغول ارائه خدمت به مردم فهیم شهر قزوین بود ، تحویل بگیرد .

حاج فرج‌الله فصیحی رامندی، رئیس شورای شهر قزوین که در روز رای گیری ساعت های سختی را پشت سر می گذشت و حتی در چند موقعیت ، نظرهایی را بیان می کرد که منافات فراوانی با قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا در بحث انتخاب شهردار داشت ؛ اکنون آماده می شود تا با شروع فعالیت شهردار جدید شهر قزوین ،به وعده های انتخاباتی خود در خصوص ارائه خدمات بهتر و بیش تر به مردم جامه عمل بپوشاند .

این مقام عالی در شورای شهر قزوین به رسانه ها گفته است که با توجه به صدور حکم وزیر کشور ، تلاش می کند تا مراسم معارفه سردار صباغ و تکریم مهندس کاظمی تا پایان هفته برگزار شود هرچند استقرار و شروع به کار او از هم اکنون از نظر شورای شهر قزوین بلامانع است .

اما آن چه قابل تامل است این که آیا معاون و چند مدیری که از سوی مهندس کاظمی به عنوان سرپرست تعیین و مشغول به کار شده اند ؛ همچنان در پست های انتصابی باقی خواهند ماند یا خیر ؟ ! و یا حتی خود مهندس کاظمی با چه عنوان و سمتی در شهرداری قزوین ادامه فعالیت خواهد داشت چرا که رئیس شورای شهر قزویت تاکید کرده است که ما در شهرداری قزوین، پست قائم مقام نداریم و شهردار جدید باید برای مسئولیت و سمت او تصمیم بگیرد.