۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » پاسخ مسئولین » جامعه » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 12767
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
  • ارسال توسط :
شهردار باید تکلیف منبع هدایای میلیونی به شورای شهر را مشخص کند
شهردار باید تکلیف منبع هدایای میلیونی به شورای شهر را مشخص کند

شهردار باید تکلیف منبع هدایای میلیونی به شورای شهر را مشخص کند

انتصاب اخیر در باغستان نشان داد که باغستان این سرمایه ملی چه میزان برای شهرداری اهمیت دارد؟!

محسن حق‌شناس عضو شورای اسلامی شهر قزوین در نطق پیش از دستور شورای شهر که در شب شهادت امام جعفرصادق (ع) برگزار شد با تسلیت شهاد ت این امام بزرگوار (ع) گفت : فقه امروز وامدار کلام امام جعفر صادق(ع) است.امانت داری و صداقت از جمله ویژگی‌های امام صادق(ع) بود که نیاز امروز جامعه ما نیز محسوب می‌شود.

حق‎شناس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد طاهرخانی، شهردار قزوین تصریح کرد : شهردار، منتخب شورای شهر است و باید خود را منتسب شورا بداند اما عملکرد او به گونه‌ای بوده که گویا سرسپرده شخص خاصی است.

وی تصریح کرد: شهرداری که از شورا ۵ رای مثبت گرفته باید به جای توجه به یک شخص خاص به نظرات شورای شهر توجه کند.

این عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: شهردار باید به صراحت به این سوال پاسخ دهد که منبع هدیه نقدی ۱۰ میلیون تومانی به مناسبت سال نو، حواله دو میلیون تومانی کت و شلوار و حواله هدیه ساعت از کجاست؟ این در حالی‌است که در هنگام بازگرداندن این هدایا این سوال را پرسیده‌ام اما تا به امروز پاسخی دریافت نکرده‌ام.

وی ادامه داد: در شرایطی که استان قزوین با مشکلات بهداشتی عدیده‌‎ای روبرو بود اهدا ۱۰۰ فشارسنج به دانشگاه علوم پزشکی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان توسط شورا تصویب می‌شوداما فقط ۵۰ دستگاه به علوم پزشکی واگذار شده و ۵۰ دستگاه دیگر به عنوان هدیه به افراد خاصی اهداء شده است.

حق‌شناس گفت: شهردار باید پاسخ دهد که چرا و به چه صورتی از افراد فاقد شرایط احراز در مشاغل حساس شهرداری استفاده شده و این افراد چگونه سردمدار سازمان‌های مهم شهرداری شده‌اند.

وی اظهار کرد: در پروژه‌هایی همچون هفت‌سنگان و شهرک اندیشه سهم شهرداری از تفکیک انجام نشده و سهم شهرداری عملا پوچ و باطل شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: انتخاب مدیران شهرداری حق شهردار است اما این انتصاب‌ها جهت و اهمیت کار از سوی شهردار را نشان می‌دهد کما اینکه انتصاب اخیر در باغستان نشان داد که باغستان این سرمایه ملی چه میزان برای شهرداری اهمیت دارد؟!

وی در پایان یادآور شد: شهردار در شرایطی که به واسطه افزایش قیمت سهام قیمت مسکن در قزوین رونق یافته بود منصوب شد اما هنوز هیچ اقدامی در رابطه با لایحه دوفوریتی در رابطه با املاک صورت نگرفته است و دلیل آن سوال برانگیز است.