۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » شهرداری
  • شناسه : 4283
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۱۵
  • ارسال توسط :
شهرداری قزوین در اجرای فیبر نوری گام موثری برداشته است
شهرداری قزوین در اجرای فیبر نوری گام موثری برداشته است

شهرداری قزوین در اجرای فیبر نوری گام موثری برداشته است

همه دستگاه‌های اجرایی موظفند به شبکه دولت (سیستم دولت الکترونیک) تجهیز و متصل شوند

علیرضا هنرور، مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین گفت:شهرداری قزوین در راستای تحقق اجرای پروژه فیبر نوری شبکه دولت همراهی و مساعدت فراوانی با شرکت مخابرات قزوین داشته و با صدور مجوز حفاری رایگان جهت تسریع در اجرای این پروژه اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی هماهنگی امور اجرایی شهر؛ هنرور گفت: طی هماهنگی های به عمل آمده در استانداری قزوین همه دستگاه‌های اجرایی اعم از استانی و شهرستانی موظفند به شبکه دولت (سیستم دولت الکترونیک) تجهیز و متصل شوند که این مهم توسط شرکت مخابرات منطقه قزوین و همراهی و همکاری شهرداری تحقق می پذیرد.

هنرور راه اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی را در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی دانست و گفت: اتصال دستگاه‌ها به شبکه دولت ازشاخص‌های اصلی فعالیت نظام مدیریت اطلاعات در راستای تحقق دولت الکترونیک می باشد، که در این راستا مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری قزوین، با پیگیری مستمر جهت اجرایی شدن آن تلاش بسیاری نموده است.

وی در ادامه افزود: شبکه دولت با ایجاد بستری قابل‌ اعتماد در برقراری ارتباط و تبادل الکترونیکی اطلاعات با به حداقل رساندن مکاتبات کاغذی، تأمین اطلاعات موردنی ازسازمان‌ها و مدیران را تسریع می نماید.