۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 15273
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
  • ارسال توسط :
شهرداری قزوین برای ساخت و ساز دربافت فرسوده تخفیف می دهد
شهرداری قزوین برای ساخت و ساز دربافت فرسوده تخفیف می دهد

شهرداری قزوین برای ساخت و ساز دربافت فرسوده تخفیف می دهد

شهرداری قزوین با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در محدود شهر و مناطق منفصل شهری برخورد جدی می کند.

شهرداری قزوین جهت ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری و به هنگام صدور پروانه های ساختمانی در این بافت ها  50 درصد تخفیف می دهد .

به گزارش “وقایع خبری ” ؛ حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین بابیان خبر فوق افزود: متقاضیان ساخت و ساز در بافت های فرسوده جهت بهره مندی از این تخفیف میتوانند  به مناطق سه گانه شهرداری قزوین مراجعه نمایند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد کمیسیون ماده صد شهرداری قزوین پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان نیمه نخست شهریورماه یک هزار و ۷۵۵پرونده در کمیسیون ماده صد شهرداری قزوین طرح و مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد ، اعضای کمیسیون برای یک هزار و ۴۴۹ پرونده رای صادر کرده اند .

ضیائی بیش ترین تعداد پرونده ها را در این مدت با عدد ۷۳۷ پرونده متعلق به شهرداری منطقه ۲ عنوان کرد و افزود: شهرداری منطقه ۳ با ۵۸۸ پرونده و شهرداری منطقه ۱ با ۴۳۰ پرونده در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند .

این مقام عالی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین تاکید کرد: شهرداری قزوین براساس نص صریح قوانین موضوعه در حوزه شهرسازی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و مغایر پروانه ساختمانی در محدود شهر و مناطق منفصل شهری برخورد جدی نموده و توصیه می کند تا فعالان بخش صنعت ساختمان قبل از هرگونه فعالیت ساخت و ساز اقدام به اخذ پروانه نموده و با مشاوران و کارشناسان این بخش مستقر در مناطق سه گانه شهرداری قزوین مشورت نمایند.

وی در پایان یادآور شد : شهرداری قزوین ضمن حمایت از تمامی فعالان بخش ساختمان در نقاط مختلف شهری  آمادگی خود را جهت ارائه بسته خدمات تشویقی جهت نوسازی بافت های فرسوده اعلام می نماید .