۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 2615
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۱۴
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شهرداری قزوین
شهرداری قزوین برای  حفظ باغستان سنتی قزوین تمام توان خود را به کار  بسته است
شهرداری قزوین برای  حفظ باغستان سنتی قزوین تمام توان خود را به کار  بسته است

شهرداری قزوین برای حفظ باغستان سنتی قزوین تمام توان خود را به کار بسته است

مدیریت شهری قزوين در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اقدامات بسیار مؤثری انجام داده است.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ درافشانی افزود: در دوره جدید مدیریت شهری قزوين و هم زمان با آغاز فعالیت شورای پنجم، رویکردهای نوینی در پیش روی شهرداری قزوین قرار گرفت که مهم ترین آنها ایجاد زیرساخت های انسان محوری در شهر قزوین بود.

 وی با بیان اینکه ایجاد شهری پاک و رفع مشکلات ترافیکی از دیگر رویکرد های مدیریت شهری قزوين است، عنوان کرد: ایجاد مسیرهای دوچرخه به طول حدود ۵۰ کیلومتر در شهر، احداث جاده سلامت و اجرای پیاده راه فرهنگی در همین راستا صورت گرفت.

 این مقام مسئول با اشاره به قدمت ده هزار ساله شهر قزوین و باغستان ۲۵۰۰ هکتاری آن گفت: باغستان از نظر تاریخی، زیست محیطی و فرهنگی برای مدیریت شهری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که سازمانی به منظور ارائه خدمات به این باغستان ارزشمند در حال فعالیت است.

 درافشانی با بیان اینکه حفاظت و ارائه خدمات زیرساختی به باغستان سنتی قزوین از وظایف شهرداری محسوب نمی شود، اظهار کرد‌: با این حال شهرداری قزوین برای حفظ این میراث گرانبها و دیگر اماکن تاریخی و فرهنگی توان خود را به کار بسته است.

 وی توزیع متوازن امکانات از دیگر رویکرد های مدیریت شهری قزوين برشمرد و گفت: در حال حاضر پروژه های خدماتی و برنامه های فرهنگی در مناطق کم برخوردار بیش از گذشته به اجرا در می آید.

 سرپرست شهرداری قزوین افزود: ارتقای سلامت اداري و استفاده  از دولت الکترونیک و بهره مندی از فناوری های نوین از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه مدیریت شهری قزوين در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اقدامات بسیار مؤثری انجام داده است،  عنوان کرد:  نتایج برگزاری جشنواره های ملی در شهر قزوین، تبدیل این شهر از معبر گردشگری به مقصد گردشگری بوده است و در نوروز امسال شاهد تکمیل شدن ظرفیت های اقامتی قزوین بودیم.

 درافشانی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین و سازمان همیاری شهرداری های استان تعامل بسیار خوبی در اجرای پروژه های شهری دارند، اظهار کرد: با بهره مندی از توانمندی های این سازمان پروژه های شهری واگذار شده با سرعت قابل قبولی در حال اجرا هستند.

 وی با تأکید بر ضرورت تبادل تجربیات شهرداری ها در توسعه ارائه خدمات به شهروندان خاطرنشان کرد: با تداوم بازدید ها و انتقال تجربیات میان شهرداری قزوین و شهرداری های استان زنجان می توان از ظرفيت های یکدیگر بهره مند شد.