۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین » مسکن
  • شناسه : 19448
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
  • ارسال توسط :
شهرداری قزوین آماده ارائه خدمات ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری است
شهرداری قزوین آماده ارائه خدمات ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری است

شهرداری قزوین آماده ارائه خدمات ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری است

980 پروانه ساختمانی از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادرشده است

در ده ماهه نخست سالجاری ۹۸۰ پروانه ساختمانی از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادرشده است .

کیومرث فدایی فر، سرپرست معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین با بیان خبرفوق گفت: این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تعداد پروانه های صادرشده در ۱۰ماهه نخست سال ۹۸ را ۷۴۳ پروانه اعلام کرد .

فدایی فر درباره تعداد پروانه های صادره از سوی مناطق شهرداری قزوین در دی ماه سال جاری افزود :در این مدت نیز مناطق سه گانه شهرداری قزوین  87 پروانه ساختمانی را صادرکرده اند که بیش ترین پروانه با عدد ۳۷ در منطقه سه و کم ترین پروانه باعدد ۲۰در منطقه یک می باشد.

سرپرست معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین درباره متراژ پروانه های صادر شده در دی ماه سال جاری نیز گفت: از مجموع ۱۵۲هزار و۹۷۸متراژ پروانه صادرشده ۸۸هزارو۲۳متر مسکونی ،۵هزار و۵۲۵متر تجاری ،۵۵ متر اداری و۵۹هزار و۳۷۵متر سایر است .

فدایی فر کل متراژ پروانه های صادره در دهه ماه سال ۹۹را۷۴۶هزار و۳۹۴متر اعلام کرد و افزود: از این رقم ۴۵۴هزار و۱۹۶متر مسکونی ، ۱۷هزار و۱۰۴ متر تجاری ، ۲هزار و۵۵۳متر و۲۷۲هزار و۵۴۰متر سایر است.

این مقام عالی در معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین سپس با اشاره به تعداد پایان کارهای صادره در مناطق سه گانه شهرداری گفت : در دی ماه سال جاری ۸۴ پایان کار نیز از سوی کارشناسان شهرسازی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت ۳۵ پایان کار در منطقه ۳ ، ۳۲ پایان کار در منطقه ۲ و ۱۷ پایان کار در منطقه ۱ صادر شده است.

فدایی فر درباره تعداد پایان کارهای صادر شده در مدت ۱۰ماهه نخست سال جاری نیز گفت : در این مدت ۷۱۹ پایان کار در مناطق سه  گانه شهرداری قزوین صادر شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۱ درصدی را نشان می دهد.

وی سپس به تفکیک تعداد پایان کارهای صادر شده در مناطق سه گانه شهرداری قزوین در ده ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: بیش ترین پایان کار در این مدت در شهرداری منطقه سه و با عدد ۳۰۲بوده است و پساز این منطقه شهرداری منطقه دو با عدد ۲۸۲ و شهرداری منطقه یک با عدد ۱۳۵ در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از ابتدای سال جاری وتا پایان دی ماه تعداد یک هزار و ۲۲۹ دستور تهیه نقشه از سوی کارشناسان مناطق سه گانه شهردار ی قزوین نیز صادر شده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۷ درصدی را نشان می دهد .

وی گفت: در این مدت ۳۵۴ دستور تهیه نقشه در شهرداری منطقه یک ، ۴۱۹دستور در منطقه دو و ۴۵۶ دستور از سوی کارشناسان منطقه سه شهرداری قزوین صادر شده است .

فدایی فردر پایان تعداد دستور تهیه نقشه در دی ماه سال جاری را نیز۱۱۵ دستور اعلام کرد و افزود:  از این تعداد ۴۷ دستور در منطقه سه ، ۳۶ دستور در منطقه یک و ۳۲ دستور در منطقه دو صادر شده است .