۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39070
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
  • ارسال توسط :
شهدای دوکوهه برنده مناظره اول عشق هستند
شهدای دوکوهه برنده مناظره اول عشق هستند

شهدای دوکوهه برنده مناظره اول عشق هستند

جوانان عزیز وقتتان را در فضای مجازی هدر ندهید بلکه روایت جنگ و دفاع مقدس را مطالعه کنید.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی؛ فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع زائرین راهیان نور در پادگان دوکوهه گفت: دو کوهه دانشگاه جنگ و شهدای دوکوهه برنده مناظره اول عشق هستند. مشاجره ای که بین متوسلیان و دستواره برای رضای خدا بود، مشاجره حسن باقری با متوسلیان ماندگار شد و هنگامی که متوسلیان رفت باقری به محسن رضایی گفت؛ احمد درست می گوید جای من را با ایشان عوض کنید حق با برادر متوسلیان است. او بشود جانشین نیروی زمینی و من فرمانده شوم تا عملیات اجرا شود.

وی افزود: سردار همدانی نقل می کند که وقتی اختلاف بین متوسلیان و شهبازی فرمانده سپاه همدان پیش آمد برای رضای خدا سر هم فریاد می زدند. دوکوهه یک دانشگاه بود، مناظره هایی که برگزار می شد بین عقل و عشق دیدنی بود و در تاریخ این سرزمین ثبت گردید.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: صیاد شیرازی نتوانست متوسلیان را آرام کند در نهایت حسن باقری با منطق، فرمانده را قانع می کند که عملیات انجام شود و به شهبازی می گوید همه ما برای خدا اینجا جمع شدیم و هدف ما یکی است. دوکوهه این چنین دانشگاهی بود که همه راه ها به خدا ختم می شد و هیچ منبعی در این وادی راه نداشت.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: جوانان عزیز وقتتان را در فضای مجازی هدر ندهید بلکه روایت جنگ و دفاع مقدس را مطالعه کنید و از فضای مجازی برای علم آموزی و ترویج سیره شهدا استفاده کنید. ببینید با این همه اختلافات چگونه به یک نقطه اشتراک می رسیدند و دنیای را رها می کردند تا در یک جبهه علیه دشمن نبرد کنند و جان خویش را تقدیم کنند.