۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمانشاه
  • شناسه : 28951
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۳
  • ارسال توسط :
شلیک کودکانه به قلب خواهر ،جان او را گرفت
شلیک کودکانه به قلب خواهر ،جان او را گرفت

شلیک کودکانه به قلب خواهر ،جان او را گرفت

در بسیاری مواقع بی‌احتیاطی در نگهداری سلاح و سهل‌انگاری باعث وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری شده و خانواده‌ای را برای همیشه داغدار می‌کند.

وقایع خبری/ سرهنگ «محمدرضا یاری» معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در روستای محمدآباد کنگاور و مجروح شدن دختر ۱۴ ساله‌ای مشخص شد وی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، بنابراین بلافاصله مأموران پاسگاه کرماجان به این مرکز درمانی مراجعه کردند.
وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات لازم مشخص شد برادر ۶ ساله این دختر وقتی با  خواهر ۱۴ ساله‌اش تنها در خانه  حضور داشته، به سراغ اسلحه شکاری پدرش رفته و حین بازی  با آن ناگهان گلوله ساچمه‌ای شلیک شده و به قفسه سینه خواهرش اصابت کرده است. دختر نوجوان نیز با وجود تلاش پزشکان بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با ابراز تأسف از این واقعه، گفت: متأسفانه برخی خانواده‌ها در این خصوص احتیاط لازم را به خرج نداده و چنین وسیله‌های خطرآفرینی را در دسترس کودکان قرار می‌دهند که نتیجه آن مرگ مظلومانه عضوی از آن خانواده می‌شود.

در بسیاری مواقع  بی‌احتیاطی در نگهداری سلاح و سهل‌انگاری باعث وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری شده و خانواده‌ای را برای همیشه داغدار می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود خانواده‌های روستایی و عشایر که مجوز استفاده از سلاح را دارند، حتماً باید نهایت دقت را در نگهداری اسلحه داشته باشند و حتی برای لحظه‌ای فرزندان کودک و نوجوان خود را با آن تنها نگذارند.