۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 40905
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
  • ارسال توسط :
شفافیت ،تحول و کارآمدی هدف اصلی اتاق بازرگانی قزوین
شفافیت ،تحول و کارآمدی هدف اصلی اتاق بازرگانی قزوین

شفافیت ،تحول و کارآمدی هدف اصلی اتاق بازرگانی قزوین

مهندس عبدیان: تا پایان سال ۲ هیأت تجاری از قزوین به هندوستان و پاکستان اعزام خواهیم کرد.

هدف اصلی دوره ششم اتاق بازرگانی استان قزوین ایجاد شفافیت، تحول و کارآمدی بود که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا ۹۰ درصد به اهداف خود رسیده‌ایم.

مهندس مهدی عبدیان در نشست فصلی خود با اهالی رسانه که امروز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه در اتاق بازرگانی استان قزوین برگزار شد،با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: رویکرد اتاق بازرگانی در دوره جدید تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات بخش خصوصی است و همواره این امر سرلوحه کار هیأت رئیسه اتاق بازرگانی قرار دارد ضمن اینکه طی یک سال گذشته تعداد کارت‌های بازرگانی استان قزوین از ۶۶۶ به ۱۴۳۷ کارت رسیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اداره اتاق بازرگانی به هیچ عنوان بین اعضای اتاق فرق نگذاشتیم و همه را با یک چشم دیدیم، امروز در شرایطی هستیم که فقط ۲ شرکت مشکل‌دار به اتاق بدهکارند که درحال رایزنی برای حل مشکلات این شرکت‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال دیگر طلبی از شرکت‌ها نداشته باشیم.

مهندس عبدیان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های یک ساله اتاق بازرگانی استان قزوین، بیان کرد: سال گذشته در ابتدای کار، اتاق را با تراز مالی منفی تحویل گرفتیم اما امروز در شرایطی هستیم که تراز مالی مثبت شده و به ۱۰ میلیارد تومان رسیده است‌.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید ، تصریح کرد: یکی از امتیازات دولت سیزدهم حضور آقای مخبر به عنوان معاون اول شهید رئیسی بود و بنده به عنوان یک فعال اقتصادی از ایشان تشکر می‌کنم چراکه در حوزه اقتصاد در این سه سال رویکرد مثبت و قابل قبولی را از خود ارائه دادند و امید است این رویکرد در دولت چهاردهم هم ادامه داشته باشد.

عبدیان در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان قزوین در اربیل عراق، به خبرنگاران گفت : این نمایشگاه اولین نمایشگاه اختصاصی است که فقط فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و صنعتگران از استان قزوین در آن حضور دارند علاوه بر این تا پایان سال ۲ هیأت تجاری از قزوین به هندوستان و پاکستان اعزام خواهیم کرد.