۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » قزوین
  • شناسه : 15064
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
  • ارسال توسط :
شعبه طلایه داران صلح و سازش آموزش و پرورش استان قزوین کار خود را آغاز کرد
شعبه طلایه داران صلح و سازش آموزش و پرورش استان قزوین کار خود را آغاز کرد

شعبه طلایه داران صلح و سازش آموزش و پرورش استان قزوین کار خود را آغاز کرد

شکایات حقوقی اقشار دیگر جامعه علیه فرهنگیان،دانش آموزان و خانواده هایشان در این شعبه رسیدگی می شود.


رئیس کل دادگستری استان قزوین در حاشیه افتتاح شعبه طلایه داران به ” وقایع خبری ” گفت:آموزش و پرورش تنها نهادی که اولین خانه اجتماعی افراد محسوب شده،بنابراین لازم است تربیت صحیح براساس آموزه های دینی در این مجموعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیر،چرا که نتیجه هر نوع تربیتی در اجتماع بروز خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی بااشاره به راه اندازی شعبه طلایه داران گفت:بعد از پیشنهاد استان قزوین محضر ریاست معظم قوه قضائیه در خصوص تشکیل این شعبه ، طرح مورد توجه قرار گرفته و استان قزوین به عنوان پایلوت جهت اجرا برگزیده شد.
وی افزود:ضمن آغاز به کار این شعبه در آموزش و پرورش در حال حاضر شکایات حقوقی اقشار دیگر جامعه علیه فرهنگیان،دانش آموزان و خانواده هایشان در این شعبه رسیدگی و سعی در ایجاد سازش می گردد.
مقام ارشد قضایی استان تصریح نمود:این طرح علاوه بر کاهش هزینه ها،حفظ حرمتها و کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضا جنبه بازدارندگی ویشگیری نیز خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به یکی دیگر از اهداف مهم اجرایی شدن این طرح بیان داشت:باید توجه ویژه به امر صلح و سازش داشته باشیم چرا که یکی از نتایج مهم آن کاهش جمعیت کیفری زندانها و جلوگیری از ورود افراد به زندان می باشد.