۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » قزوین
  • شناسه : 31011
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۶
  • ارسال توسط :
شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین میزبان هنرمندان فرش دستبافت
شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین میزبان هنرمندان فرش دستبافت
از ۶ تا ۱۰ تیر ماه؛

شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین میزبان هنرمندان فرش دستبافت

بیش از ۳۰ تولید کننده و فعال حوزه فرش دستباف محصولات و تولیدات خود را عرضه خواهند کرد.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ۶ تا ۱۰ تیر ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها نقش مهمی را در معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و دست اندرکاران حوزه فرش دستباف ایفا و بستر مناسبی را برای نمایش آفرینش زیباترین، جذاب‌ترین و ارزشمندترین دستبافته‌های زنان و مردان هنرمند ایرانی فراهم می‌کند.

برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش در قزوین از ششم تیر

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی اضافه کرد: بیش از ۳۰ تولید کننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان‌های آذربایجان شرقی، قم، زنجان، چهارمحال و بختیاری، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری و فرش بختیاری عرضه خواهند کرد.

خورگامی اضافه کرد: طی مدت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدید هم استانی‌ها خواهیم بود.