۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 30462
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
  • ارسال توسط :
شرکت غیرمجاز فروش اقساطی خودرو در قزوین پلمب شد
شرکت غیرمجاز فروش اقساطی خودرو در قزوین پلمب شد
با دستور مقام قضایی ؛

شرکت غیرمجاز فروش اقساطی خودرو در قزوین پلمب شد

برای مدیران این شرکت در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین پرونده قضایی تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک شرکت غیرمجاز فروش اقساطی خودرو و تشکیل پرونده قضایی برای مدیران این شرکت خبر داد.

محمد قاسمی گفت: حسب گزارشات واصله و تحقیقات انجام شده، یک شرکت به صورت غیرمجاز در پوشش نمایشگاه خودرو اقدام به فروش اقساطی خود رو می‌کرد.  

پلمب شرکت غیرمجاز فروش خودرو در قزوین

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، این شرکت فاقد مجوز‌های لازم بوده و به همین خاطر محل شرکت با دستور قضایی و توسط ضابطین پلمب شد و برای مدیران این شرکت در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین پرونده قضایی تشکیل شد.  

قاسمی اضافه کرد: طی یک ماهه اخیر نیز یکی از این شرکت‌ها که به صورت لیزینگی فعالیت می‌کرد، به دلیل عدم اخذ مجوزات قانونی از بانک مرکزی با دستور قضایی پلمب شد و پرونده آن نیز در مراحل تحقیقات مقدماتی است.  

دادستان عمومی و انقلاب قزوین به شهروندان هشدار داد: شهروندان باید مراقب فعالیت این شرکت‌ها باشند و از صحت فعالیت قانونی آن‌ها اطلاع یابند.  

وی افزود: دستگاه قضایی توصیه می‌کند، که حتی‌الامکان و تا تعیین تکلیف وضعیت این شرکت‌ها نسبت به پیش‌خرید و خرید اقساطی خودرو اقدام نکنند، زیرا تاکنون مجوز قانونی این شرکت‌ها احراز نشده و در صورت عدم ایفای تعهد از سوی آنها، ضمانت اجرایی برای سرمایه‌گذاری شهروندان وجود نخواهد داشت و درگیر مسائل حقوقی و قضایی می‌شوند.