۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14053
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
  • ارسال توسط :
شبکه قزوین  ویژه برنامه های متنوعی را روی آنتن می برد
شبکه قزوین  ویژه برنامه های متنوعی را روی آنتن می برد
از عید قربان تا عید غدیر؛

شبکه قزوین ویژه برنامه های متنوعی را روی آنتن می برد

ویژه برنامه صبح عید قربان «قربان خدا» روز جمعه دهم مرداد ساعت 09:30 به مدت 90 دقیقه روی آنتن می رود.

سیمای مرکز قزوین ویژه برنامه «ستاره باران» را با هدف تشریح آثار واقعه غدیر خم در تاریخ اسلام، بسترهای شکل گیری واقعه غدیر خم و جانشینی پیامبر(ص) و آشناسازی مخاطبان با تاریخچه ی عید قربان و فلسفه ی ظهور این عید بزرگ در اسلام روی آنتن می برد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان خبر فوق افزود: این برنامه که از محل سرای سعدالسلطنه شهر قزوین بصورت زنده روی آنتن خواهد رفت، مشتمل بر بخش های مختلفی همچون گزارش مردمی، موسیقی و سرود، انعکاس جشن های مردمی در سطح شهر و گفتگوی کارشناسی است. «ستاره باران» به تهیه کنندگی سیدمحمد بهرامی و کارگردانی کیانوش بهاروند هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می شود.
حسن اکبری گفت: رادیو قزوین هم صبح عید قربان را با ویژه برنامه «قربان خدا» و عید غدیر خم را با ویژه برنامه «عید ولایت» به استقبال شنوندگان خواهد رفت. این برنامه واقعه‌ غدير خم را به عنوان نقطه عطفي در تاريخ اسلام و تشيع معرفي و جايگاه امامت و ولايت اميرالمؤمنين حضرت علي(ع) بر اساس مستندات روایی و قرآن و معرفی عید قربان بعنوان جشن بزرگ مسلمین و بیان مناقب این عید فرخنده برای مخاطبان تبيين و تشريح مي‌شود. «عيد ولایت» شامل بخش‌هاي مختلفي همچون گزارش مردمي، گفتگوي كارشناسي، مداحی، شعرخوانی توسط شاعران استان در مدح و منقبت اميرالمؤمنين حضرت علي(ع) و مسابقه تلفنی است. رویکرد این برنامه شاد و مفرح و متناسب با روز عید است که تلاش می کند لحظات جذابی را برای مخاطبان به همراه داشته باشد.
وی افزود: ویژه برنامه صبح عید قربان «قربان خدا» به تهیه کنندگی آمنه پاکدامن روز جمعه دهم مرداد ساعت ۰۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه و ویژه برنامه صبح عید غدیر «عید ولایت» به تهیه کنندگی سمانه برزگر روز شنبه هجدهم مرداد ساعت ۰۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو قزوین روی آنتن می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.