۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » گردشگری
  • شناسه : 2716
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۳۷
  • ارسال توسط :
شادی و نشاط حق شهروندان است
شادی و نشاط حق شهروندان است

شادی و نشاط حق شهروندان است

خلق شادی و بسترسازی برای ایجاد نشاط و شادابی برای خانواده‌ها می‌تواند به‌سلامت روانی جامعه کمک کند .

خلق شادی و بسترسازی برای ایجاد نشاط و شادابی برای خانواده‌ها می‌تواند به‌سلامت روانی جامعه کمک کند و در این راستا شهرداری قزوین حداکثر تلاش خود را به‌منظور دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد .

در راستای اجرای طرح اولویت‌بندی نیازهای مکان محور بانوان قزوین، جمعی از بانوان محلات عظیمیه و اقبالیه شهر قزوین از اکو پارک دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین بازدید کردند .عباس کشاورز صفیئی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین بابیان تأثیرات مثبت این اقدام در افزایش نشاط اجتماعی نهاد خانواده گفت : نشاط احساسات مثبت و رضایت بخشی است که هر فرد در زندگی اجتماعی خود آن را تجربه می‌کند که درنهایت این احساسات مثبت به ارتقاء سلامت روانی، اجتماعی منتهی می‌گردد.

وی با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام بر شادی و نشاط تصریح کرد: شادی و نشاط ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، به‌گونه‌ای که شادی را می‌توان یکی از عوامل نشاط دانست و در این مسیر وجود آیات متعدد در قرآن کریم، سخنان پیامبر (ص) و احادیث و روایات منقول از ائمه معصومان (ع) حاکی از اهمیت موضوع شادی در اسلام است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین افزود : در حقیقت این احساس‌های خوب هستند كه انسان را شاد می‌کنند و اگر مسئولان و متولیان امر به احساس شهروندان به‌ویژه جوانان بی‌توجه باشند، جامعه به‌طرف ناامیدی پیش خواهد رفت و جوانان ناامید، آینده روشنی را برای خود متصور نخواهند بود.

کشاورز صفیئی در پایان بابیان اینکه شادی و نشاط حق شهروندان است گفت: خلق شادی و بسترسازی برای ایجاد نشاط و شادابی برای خانواده‌ها می‌تواند به‌سلامت روانی جامعه کمک کند و در این راستا شهرداری قزوین حداکثر تلاش خود را به‌منظور دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

گفتنی است این بازدید در جریان برگزاری طرح‌ها و برنامه‌های تفریحی ویژه محلات کمتر برخوردار و حاشیه‌ای شهر قزوین با رویکرد خلق یک روز شاد و مفرح برای بانوان و فرزندانشان برگزار شد.