۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 14532
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
  • ارسال توسط :
سیمرغ های سپیدبال به آشیانه رفتند
سیمرغ های سپیدبال به آشیانه رفتند

سیمرغ های سپیدبال به آشیانه رفتند

درخشش پایگاه وقایع خبری در جشنواره سیمرغ های سپیدبال

اصحاب رسانه باید مراقب خط القائی دشمن که به دنبال توطئه و ایجاد مشکلات امنیتی در کشور است، باشند و از طریق تواید محتوای مناسب مبتنی بر بصیرت و درک درست از شرایط فعلی به مقابله با جنگ روانی دشمنان بپردازند.

محمد حسین اسماعیلی ، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قزوین در یازدهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان قزوین و در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای سیمرغ های سپیدبال که با موضوع خبر و کرونا با بیان مطلب فوق افزود : به همین دلیل مراسم های عزاداری ماه محرم در سال جاری به شیوه ای متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود و رسانه ها باید این موضوع را به خوبی برای مردم تبیین کند.

وی با اشاره به اینکه عزاداری های متناسب با شأن اباعبدالله الحسین(ع) امسال با توجه شرایط کنونی می تواند در محیط های خانوادگی نیز برگزار شود،تصریح کرد : رسانه ها باید پویش هر خانه یک حسینیه و یک پرچم سیاه حسینی را نیز راه اندازی و تبلیغ کنند. .

این مسوول در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره سیمرغ های سپیدبال که با همت بسیج رسانه قزوین و مشارکت خانه مطبوعات و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد گفت : در حوزه اطلاع رسانی کرونا با تلاش های بی وقفه خبرنگاران اتفاقات خوبی را در استان شاهد بودیم و قزوین جزو استان های برتر و موفق در این زمینه بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین هم در این مراسم گفت : رسانه‌ها باید مراقب خط القایی منفی دشمن در برگزاری مراسمات محرم باشند، تقویت و ترویج کمک مومنانه که از ماه مبارک رمضان آغاز و برکات آن در استان ظاهر شد نیز دارای ضرورت است.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران مقاوم، شکست ناپذیر و منعطف است و در تمام برنامه‌های دشمن اقدامات جایگزینی را انجام می‌دهد تا توطئه‌ها خنثی شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: با اقتصاد مقاومتی و مراکز دانش بنیان در برابر تحریم‌ها موفق شدیم، لازم است امید آفرینی و اعتماد سازی داشته باشیم و اخبار آن توسط رسانه‌ها انعکاس پیدا کند.

سرهنگ محمد کشاورز ، رییس بسیج رسانه استان هم در پایان این مراسم گفت : همزمان با شیوع کرونا و از نخستین روز بحران، اصحاب رسانه تلاش کرده و نگاه حرفه‌ای آن‌ها نسبت به کرونا انکارناپذیر است و نشست‌های هم‌اندیشی مختلفی در این زمینه برگزار شد.

وی سپس درباره جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال ابراز کرد: این جشنواره با هدف تبیین فداکاری‌ها و پرسنل درمانی، اطلاع رسانی در حوزه کرونا و مواسات و تشکر از اصحاب رسانه و در چندین بخش در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین افزود: در ابتدا بنا بود به سه اثر در هر بخش جایزه اهدا شود که به دلیل نزدیک بودن کیفیت آثار در برخی بخش‌ها چند نفر به طور مشترک به‌عنوان نفر دوم و سوم اعلام شدند.

وی با اشاره به داوری آثار عنوان کرد: در بخش خبر و آثار مکتوب عبدالعظیم موسوی، احمد خورگامی و محمدحسن ارداقیان، در بخش کلیپ محسن آقالر و در بخش عکس نیز کمال الدین شاهرخ داوری آثار را به عهده داشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: تمام آثار ارسالی با حذف نام رسانه و صاحب اثر به طور جداگانه توسط داوران بررسی و در نهایت امتیازات داوران باهم جمع بندی شد.

وی در پایان گفت: در مجموع ۷۶ خبرنگار شامل ۴۳ آقا و ۳۳ خانم از ۲۳ رسانه استان در جشنواره شرکت کرده و ۲۳۶ اثر ارسال شد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و علوم پزشکی نیز حامیان مالی این جشنواره بودند.

در این جشنواره آرش شایسته نیا از پایگاه خبری ” وقایع خبری” در رشته مقاله و یادداشت رتبه نخست و الهام نظری هم در تیتر دوم وهم یادداشت ومقاله از این پایگاه خبری جوایز جشنواره را از آن خود کردند .

اشاره می شود که این پایگاه خبری دو عنوان دیگر را در رشته های ” مقاله و یاداشت ” و ” تیتر” از آن خود کرد .