۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فعالیتهای دینی
  • شناسه : 7496
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۹
  • ارسال توسط :
سیلی ایران به آمریکا خواب ترامپ را آشفته کرد
سیلی ایران به آمریکا خواب ترامپ را آشفته کرد

سیلی ایران به آمریکا خواب ترامپ را آشفته کرد

امام جمعه قزوین از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی در سراسر ایران اسلامی تشکر کرد.

آنها که برای خدا کار می‌کنند عاقبت به خیر می‌شوند و مصداق آن را در حوادث این روزها و تاریخ انقلاب اسلامی می‌بینیم.

امام جمعه قزوین در خطبه های نمازجمعه این هفته قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها ، شهید قاسم سلیمانی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در منطقه گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی با پوتین رئیس جمهور روسیه صحبت می‌کند و او را به میدان می‌آورد و توصیه می‌کند در معادلات منطقه در مسیر دفاع از مظلومان سوریه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد : شهید سلیمانی حضور آمریکا در شرق آسیا را محدود کرد و امروز دارند بساطشان را جمع می‌کنند در حالی که نه رئیس جمهور و نه وزیر بود اما ایمان داشت و معجزه الهی را در محبوبیت این شهید دیدیم که این حوادث نشان می‌دهد اگر دین خدا را یاری کنید پروردگار شما را یاری خواهد کرد و کسی نمی‌تواند بر شما پیروز شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآور شد: ما یک راه عزت و پیروزی و یک راه خفت و ذلت داریم و اگر خداوند کسی را خوار کند هیچکس نمی‌تواند آن را باز گرداند و تحقق وعده الهی را این روزها درک کرده‌ایم.

آیت الله عابدینی بیان کرد: اگر می‌خواهیم با تقوا باشیم باید رفتارمان با همسر و فرزند و همسایه و دوستان و دیگران توأم با رأفت باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در خصوص حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا گفت: اولین اقدام شجاعانه سپاه قدرتمند را با زدن سیلی به صورت کفر و استکبار جهانی قدر می‌دانیم و از این حرکت شجاعانه تشکر می‌کنیم.

امام جمعه قزوین یادآور شد: با این اقدام، هیئت حاکمه و رئیس جمهور آمریکا تعادلشان را از دست داده‌اند و امروز ترسان و لرزان هستند و چیزی برای گفتن ندارند، البته حضور باشکوه مسلمانان و غیر مسلمانان در مراسم تشییع شهید سلیمانی هم سیلی دیگری بود که به دلیل محبوبیت شهید سلیمانی به دشمن نواخته شد.

وی در ادامه از سردار حسن تهرانی مقدم پدر صنایع موشکی ایران هم یاد کرد و گفت: اقدام انقلابی مجلس در واقع کفاره برخی خطاهای گذشته مجلس در گذشته بود که جای خرسندی دارد و اقدام مجلس عراق هم تحسین برانگیز بود و اگر نظامیان آمریکایی از عراق خارج نشوند خونشان پای خودشان است.

عابدینی با ابراز خرسندی از انتخاب شایسته جانشین سردار سلیمانی بیان کرد: فرمانده جدید سپاه قدس سردار قاآنی که سابقه زیادی در سپاه قدس دارد از یاران و همراهان همیشگی شهید سلیمانی بود و امیدواریم با این انتخاب جدی تر از گذشته روزگار صهیونیست‌ها تیره و تار شود.

خطیب جمعه قزوین یادآور شد: انتقام دو گونه است یک انتقام کوتاه مدت مثل همین موشک بارانی بود که انجام شد و البته تمام نشده زیرا هنوز عراق و لبنان انتقام نگرفته‌اند و همه آماده می‌شوند انتقام بگیرند و خاصیت انتقام موقت این است که این سیلی ها آمریکا را بیدار می‌کند که برای ما خواب آشفته نبینند.

وی اضافه کرد: انتقام دوم این است که مسلمانان منطقه بسیج شوند برای برچیده شدن بساط آمریکا سپس اسرائیل در منطقه که به یاری خدا محقق خواهد شد.

وی یاد شهید ابومهدی المهندس و یاران همراهش را نیز گرامی داشت و از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی در سراسر ایران اسلامی تشکر کرد.