۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 16123
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۱۵
  • ارسال توسط :
سیستان و بلوچستان گنج پنهان است
سیستان و بلوچستان گنج پنهان است

سیستان و بلوچستان گنج پنهان است

رئیس مجلس در روز نخست سفر در منطقه محروم میرآباد در حاشیه چابهار حاضر شد.

رئیس مجلس با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، دیروز وارد فرودگاه چابهار شد. و

ی در بدو ورود به چابهار، استان سیستان و بلوچستان را «گنج پنهان» نامید.

محمدباقر قالیباف در جمع خبرنگاران تأکید کرد: تصمیم‌هایی که در این نظارت‌های میدانی گرفته می‌شود در پرتال مجلس قرار داده شده و پیگیری‌های بعدی این تصمیم‌ها نیز در تهران ادامه می‌یابد.

وی افزود: امیدوارم این نظارت میدانی بتواند تحرک بیشتری را به پروژه‌های نیمه تمام بدهد و بتوانیم به این استان که در ظاهر محرومیت دارد اما در واقع دارای ظرفیت‌های بزرگ و مهمی است و در حوزه ترانزیت، شیلات، صنعت، گردشکری و کشاورزی ظرفیت‌های خوبی دارد و گنج پنهانی است، خدمت بیشتری انجام دهیم. رئیس مجلس در روز نخست سفر در منطقه محروم میرآباد در حاشیه چابهار حاضر شد و گفت‌وگویی بدون واسطه با مردم این مناطق داشت.

قالیباف همچنین از محل احداث فرودگاه چابهار که در چند هفته گذشته محل مناقشه شده بود، بازدید کرد. رئیس مجلس دیروز همچنین در نامه‌ای به رئیس جمهوری، اصلاحات ساختاری بودجه را از مطالبات اصلی نمایندگان و از محورهای اصلی بسته اقتصاد مردمی عنوان کرد و خواستار این شد که لایحه بودجه ۱۴۰۰ متناسب با شرایط اقتصادی و با لحاظ اصلاحات ساختاری مدنظر رهبری تدوین و تقدیم مجلس شود.