۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 13229
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
  • ارسال توسط :
سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان آرام گرفت
سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان آرام گرفت

سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان آرام گرفت

سیروس گرجستانی از هنرمندان افتاده، عارف مسلک، اهل هنر و بازیگری بود.

مراسم تشییع پیکر سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، با حضور مسئولان، هنرمندان و جمعی از دوستداران این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

فاطمه گودرزی، ابوالفضل پورعرب و افسانه بایگان از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم گفت : از طرف خانواده آقای گرجستانی از مردم تشکر می‌کنم که در اینجا حاضر شده اند. فکر نمی‌کردم روزی بالای سر مزار سیروس گرجستانی بایستم و درباره ایشان صحبت کنم. سیاوش (پسر این هنرمند) از من خواست که صحبت کنم؛ ما از دوستان خانوادگی بودیم.

وی افزود: برایم افتخاری است که در آخرین کارش با او همبازی بودم؛ سعادت داشتم که کنار ایشان بازی کنم. سیروس گرجستانی عاشق خانواده و همسرش بود؛ همیشه در پشت صحنه از عشق به همسر و دخترانش می‌گفت. خیلی سخت است درباره مرد بزرگی همچون او صحبت کنم. ما در کار آخر چهل روز با هم کار کردیم و در هر لوکیشن که تغییر می‌کرد، شاهد استقبال مردم از ایشان بودیم.

ابوالفضل پورعرب دیگر بازیگر سینما و تلویزیون، هم در آیین بدرقه سیروس گرجستانی به خانه ابدی اظهار کرد: خیلی سخت است در کنار دوست و رفیق سالیان دراز و خفته بر زمین، از او تعریف کنم. آنچه من باید تعریف کنم را شما دیده اید. او تمام عمر تاوان داد، برای دیدن لبخند شما؛ با شما گریست و با شما خندید.

افسانه بایگان بازیگر تلویزیون و سینما هم بیان کرد: با نام و یاد حضرت دوست که ما همه فانی هستیم و باقی اوست. باز اینجا دور هم جمع شدیم که پیکر عزیزی از عزیزان اهل هنر را به خاک بسپاریم.

وی افزود: سیروس گرجستانی از هنرمندان افتاده، عارف مسلک، اهل هنر و بازیگری بود. سال‌های سال با هنرش در دل مردم این سرزمین جا باز کرد و لبخندها بر لبشان نشاند. این داستان تکراری است؛ پس تا وقتی هستیم، قدر یکدیگر را بدانیم.