۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » جامعه » خدمات اجتماعی » قزوین
  • شناسه : 546
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۳۸
  • ارسال توسط :
سیاست توانمندسازی مددجویان نویدبخش حرکت فقرزدایی است
سیاست توانمندسازی مددجویان نویدبخش حرکت فقرزدایی است

سیاست توانمندسازی مددجویان نویدبخش حرکت فقرزدایی است

توجه به محرومان از کلید واژه های اساسی در دین اسلام است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: سیاست توانمندسازی مددجویان که در دستور کار کمیته امداد امام (ره) است نویدبخش اقدامات نتیجه بخش در حوزه فقرزدایی است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ سعید انبارلویی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: توجه به محرومان از کلید واژه های اساسی در دین اسلام است و در انقلاب اسلامی نیز اگرچه شاهد تغییر این واژگان به مستضعف، آسیب پذیر و محروم بوده ایم ولی اساس کار در توجه به این قشر است.

وی ادامه داد: عملکرد کمیته امداد امام (ره) نشان می دهد که مردم به این نهاد اعتماد کامل دارند چراکه امدادگران این نهاد برای خدمت به محرومان تلاش جدی دارند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: اَنچه در گزارش مدیرکل کمیته امداد استان ارائه شد مایه ی امیدواری است، چراکه مردم به این نهاد اعتماد کامل دارند و گام های بزرگی نیز برای خدمت به محرومان برداشته شده است.وی اضافه کرد: همین سیاست توانمندسازی مددجویان که در دستور کار کمیته امداد امام (ره) است نویدبخش اقدامات نتیجه بخش در حوزه فقرزدایی است.

انبارلویی افزود: اگر خدمات این نهاد به خوبی تبیین شود، مردم با خدمات انجام شده بیش از پیش آشنا می شوند همچنین مردم باید در خصوص تکدی گری آگاهی بیشتری پیدا کنند چراکه شاهد موارد زیادی از فقر دروغین در تکدی گری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی مردم نیاز به کار فرهنگی و اطلاع رسانی دارد و صداوسیما برای همکاری با کمیته امداد آمادگی دارد تا بتوانیم در توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری گام های بیشتری برداریم.

در ادامه قائم مقام صداوسیمای مرکز قزوین اظهارداشت: خدمات کمیته امداد امام (ره) موجب شادی دوستان از تلاش های انجام شده برای خدمت به مرحومان است.مرتضی هواسی تأکید کرد: خدمت در کمیته امداد امام (ره) با دیگر دستگاه ها متفاوت است چراکه امادگران به کسانی خدمت می کنند که دعایشان نافذ و مقرب تر در درگاه الهی است.

وی یادآورشد: کمیته امداد استان قزوین تاکنون همکاری خوبی با صداوسیما داشته است ولی لازم است برای رسیدن به فضای مطلوب اطلاع رسانی این همکاری ها تقویت یافته و به تعامل های برنامه ریزی شده برسیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.