۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27910
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
  • ارسال توسط :
سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می شود
سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می شود

سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می شود

ر روز شهادت حضرت زهرا (س) در بقاع متبرکه تمامی شهرستان‌ها شاهد اقامه عزا خواهیم بود.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان قزوین

وقایع خبری / حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: سوگواره یاس نبوی در دهه اول و دوم فاطمیه در ۱۹ بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود که محوری‌ترین برنامه استان شامل برگزاری مراسم ظهر شهادت حضرت زهرا (س) در امامزاده حسین (ع) قزوین است.

حجت الاسلام مجیدی با بیان اینکه در روز شهادت حضرت زهرا (س) در بقاع متبرکه تمامی شهرستان‌ها شاهد اقامه عزا خواهیم بود، خاطرنشان کرد: البته در کنار این مراسم عزاداری، برنامه جانبی از جمله برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه‌های بصیرتی و توزیع اطعام هم خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: در ایام فاطمیه از محل درآمد موقوفات تعداد یک هزار بسته معیشتی تحت عنوان تبرکات فاطمی در بین نیازمندان شناسایی شده استان قزوین توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به مناسبت سالگرد این شهید والا مقام هم برنامه‌های متعددی را تدارک دیده که در صدر آن‌ها برگزاری محافلی با محوریت قرآن کریم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تأکید کرد: اکران فیلم‌های جریان انقلابی از دیگر برنامه‌های اوقاف در ایام بصیرت است که از هفته گذشته آغاز شده و در ۲۴ بقعه سراسر استان قزوین تداوم خواهد یافت.