۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 21660
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
  • ارسال توسط :
سوریه مقابل ایران زانو زد
سوریه مقابل ایران زانو زد

سوریه مقابل ایران زانو زد

علیرضا بیرانوند بعد از ۱۶ ماه در ترکیب اولیه تیم ملی فوتبال تا پایان ۹۰ دقیقه بازی حضور داشت.

ملی پوشان فوتبال ایران که در یک بازی دوستانه در ورزشگاه آزادی مقابل سوریه قرار گرفتند در نهایت توانستند با گل‌های محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه یک و سردار آزمون در دقیقه ۳۸ و کریم انصاری فرد در دقیقه ۸۱ سوریه را در بیست و هشتمین تقابل فوتبالی دو کشور شکست دهد.
بعد از پیروزی‌های اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم‌های ازبکستان و بوسنی، این سومین برد متوالی این مربی کروات با ایران بود.
علیرضا بیرانوند بعد از ۱۶ ماه در ترکیب اولیه تیم ملی فوتبال تا پایان ۹۰ دقیقه بازی حضور داشت.
دقیقه ۴۹ بازی شروع مجدد‌ا علیرضا بیرانوند مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سوریه قرارداد طارمی با بی‌دقتی قدر این موقعیت را ندانست.
دقیقه ۵۹ شوت خطرناک مهاجمان سوریه با اصابت تیرک افقی، دروازه ایران را به لرزه درآورد.
سفیر سوریه در ایران به همراه شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

اسکوچیچ: باید به جام‌جهانی صعود کنیم

سومین برد اسکوچیچ با تیم ملی ایران

به گزارش “وقایع خبری” سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: صحبت از شانس نیست بلکه ما باید به جام‌جهانی صعود کنیم

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل سوریه افزود: پیامی به همه بازیکنان فوتبال دادیم که دیده می‌شوند و این پیامی بود که همه بدانند برای دعوت به تیم ملی شانس دارند، مقابل حریف، نیمه اول نکاتی داشتیم که جای پیشرفت دارد و البته در این دو ماه پیش رو فرصتی هست که روی برخی نقاط کار کنیم.

وی درباره میزبانی بحرین افزود: این تصمیم از قبل گرفته شده بود و بهتر است که الان درباره آن صحبت نکنیم و خودمان را قوی و آماده کنیم، زیرا مسابقات هر جایی که برگزار شود ما باید خیلی خوب باشیم.

سرمربی کروات تیم ملی در مورد میزان شانس صعود ایران به جام جهانی گفت: صحبت شانس نیست، صدرصد باید صعود کنیم و این کار را می‌کنیم، چون بازیکنان ایران این توانایی را دارند.

اسکوچیچ ادامه داد: به علت محدودیت کرونایی بازیکنانی مثل جهانبخش، قدوس و پورعلی گنجی نمی‌توانستند به ایران بیایند البته روی این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده ایم و قطعی از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: به بازیکنانم اعتماد و ایمان دارم و بازیکنان باید آنطور که من انتظار دارم بازی کنند، من حتی بازیکنان را می‌توانم با قطعیت بگویم از خودشان بهتر می‌شناسم و باید به من حق بدهید قبلا یک سری تصمیمات گرفته نشده و برای من کیفیت و انسجام تیمی مهم است.

سرمربی تیم ملی درباره برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش گفت: سطح استاندارد را در نظر داریم که زمین تمرین مان کیفیت لازم را داشته باشد، اگر نتوانیم زمین با کیفیتی در سطح تیم ملی پیدا کنیم نمی‌توانیم موفق باشیم و علت انتخاب کیش خیلی واضح است، چون آب و هوای آن به بحرین نزدیک است، اما قبل از رفتن به آنجا شرایط را بررسی می‌کنیم