۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 667
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
  • ارسال توسط :
سه مرکز  در  شهرستان آوج محصول کشاورزان را خریداری می کنند
سه مرکز  در  شهرستان آوج محصول کشاورزان را خریداری می کنند

سه مرکز در شهرستان آوج محصول کشاورزان را خریداری می کنند

3 مرکز خرید گندم ؛ محصول کشاورزان شهرستان آوج را خریداری می کنند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت : همزمان با آغاز برداشت گندم و خرید تضمینی آن ؛ سه مرکز  در این شهرستان محصول کشاورزان را خریداری می کنند.به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هومن حاجی ملکی  در جلسه شورای هماهنگی خرید تضمینی گندم که با حضور فرماندار شهرستان آوج و روسای دستگاههای مرتبط این شهرستان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : این مراکز  با نظارت کارشناسان و هماهنگی تعاون روستایی جهت خرید گندم کشاورزان آمادگی کامل دارند.

وی اظهار داشت : در سال زراعی جاری ۴۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به زیر کشت گندم آبی و دیم رفته که نقش تعیین کننده ای در تولید گندم استان دارد.

فرماندار شهرستان آوج نیز در این جلسه با اهمیت خواندن خرید گندم از کشاورزان بعنوان یک کالای اساسی و راهبردی از دستگاههای اجرایی مرتبط خواست تا اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته باشند.علیرضایی همچنین از نیروی انتظامی درخواست کرد : تا مبادی خروجی  را کنترل و مانع خروج گندم از شهرستان به استان های همجوار شوند تا دست اخلالگران اقتصادی کوتاه شود.

وی همچنین از شرکت نفت خواست :  سوخت کمباین داران به موقع تامین شود تا در برداشت محصول وقفه ای ایجاد نشود.

گفتنی است ؛ در پایان این جلسه مقرر شد : لیست کشاورزان جهت پرداخت پول گندم در اسرع وقت در اختیار بانک های عامل قرار گیرد.