۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آذربایجان غربی
  • شناسه : 23152
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
  • ارسال توسط :
سه شبکه جاسوسی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
سه شبکه جاسوسی در آذربایجان‌غربی منهدم شد

سه شبکه جاسوسی در آذربایجان‌غربی منهدم شد

برخورد با اراذل و اوباش دست‌گرمی است

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: سه شبکه جاسوسی در مدت ۵۸ روز در این استان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش ” وقایع خبری”، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی چهارشنبه شب در پنجمین نشست با اصحاب رسانه در ارومیه اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز سربازان گمنام امام زمان (عج) است که در همین راستا و طی رصد شبانه روزی صورت گرفته در ۵۸ روز گذشته اعضای سه شبکه جاسوسی که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و نا امن کردن ایران وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی نیز که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیرشناسایی و منهدم شدند.

وی با اعلام آمار ۵۸ روزه از انهدام بزرگترین شبکه قاچاق موبایل در شمال غرب کشور خبرداد و افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در همین راستا ۳۶ هزار گوشی کشف و پرونده‌ای به ارزش هفت هزار میلیارد تشکیل دادند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی همچنین به جلوگیری از یک هزار هکتار زمین خواری در استان طی امسال اشاره کرد و گفت: جلوگیری از این مقدار زمین خواری برابر با جلوگیری از غارت یک شهر کوچک است.

وی از کشف ۱۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن، ۱۰۰ حبوبات، ۱۰۰ تن آرد و ۴۴ هزار لیتر روغن موتور در کمتر از ۲ ماه در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و اظهار داشت: طی این محموله سوخت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان کشف و یک هزار میلیارد ریال نیز ارز قاچاق کشف و ضبط شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند در ۵۷ روز گذشته ۳۸ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کنند، افزود: طی این مدت یک ضربه نیز به بدنه باند قاچاق اسلحه وارد و در همین راستا ۴۰۰ قبضه اسلحه کشف شد.

وی همچنین از جلوگیری از فرار مالیاتی ۴۹ شرکت در آذربایجان‌غربی به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه نباید هیچ تردیدی در برخورد با مخلان امنیت و آرامش جامعه قائل شد، گفت: تهدید امنیتی فقط برون مرزی نیست؛ به طور قاطع اعلام می‌کنم که اجازه نفس کشیدن راحت اراذل اوباش و تهدید کنندگان آرامش مردم را نخواهیم داد؛ برخورد با اراذل اوباش توسط همکاران من فقط دست‌گرمی کوچک برای حفظ امنیت در جامعه است.

وی افزود: برخورد با اراذل اوباش در آذربایجان‌غربی ادامه دارد و به زودی اخبار جدیدی در این راستا منتشر خواهد شد. پیش‌تر سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۸ نفر به عنوان سردسته اراذل در آذربایجان غربی دستگیر کردند.