۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 9936
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
  • ارسال توسط :
سفر‌ها ی نوروزی خود را به حداقل برسانید
سفر‌ها ی نوروزی خود را به حداقل برسانید

سفر‌ها ی نوروزی خود را به حداقل برسانید

نسبت به سال‌های گذشته سفر‌های نوروزی ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه راهور ناجا در بازدید هوایی از محور‌های تهران-کرج و تهران-قم با اشاره به کاهش محسوس سفر‌ها، از شهروندان خواست جدی‌تر به این مسئله نگاه کنند تا بتوانیم سفر‌ها را به حداقل ممکن برسانیم.

سفر‌ها را به حداقل برسانید

سردار سید تیمور حسینی گفت: در بازدیدی که امروز از محور‌های آزادراه تهران – قم و تهران کرج داشتیم، کاهش محسوس سفر‌ها را شاهد بودیم بطوری که سفر‌ها نسبت به سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: در روز گذشته (۲۸ اسفند) یک میلیون و ۱۱۲ هزار تردد در جاده‌ها ثبت شد که انتظار می‌رود هموطنان جدی‌تر به این مسئله نگاه کنند و امیدواریم بتوانیم سفر‌ها را به حداقل برسانیم.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: این تردد‌ها باعث زحمت مضاعف برای همکاران ما، عزیزان هلال احمر و اورژانس می‌شود که وظیفه آزمايش غربالگری انجام می‌دهند.
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در محور‌های شمالی نظیر چالوس، فیروزکوه، هراز و همچنین آزادراه تهران-کرج، تهران-قم و کرج-قزوین شاهد کاهش محسوس تردد‌ها هستیم.

  ثبت بیش از یک میلیون و صد هزار سفر در یک روز
رئیس پلیس راه کشور گفت: روز گذشته بیش از یک میلیون و صد هزار سفر در محور‌های ارتباطی انجام شده است و این موضوع قابل قبول نیست.
سردار تیمور حسینی گفت: گرچه نسبت به سال‌های گذشته سفر‌های نوروزی ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، اما این موضوع قابل قبول نیست به لحاظ اینکه شاهد شیوع بیماری کرونا هستیم و این نشان دهنده بی توجهی هموطنان نسبت به این موضوع است.
وی از مردم خواست حتما این دو هفته را جدی بگیرند، چون فرصت خوبی است تا بیماری کرونا کاهش پیدا کند.
وی گفت: با توجه به سختگیری‌ها در شمال کشور حجم سفر‌ها در شمال کشور تا ۷۰ درصد کاهش یافته، اما این حجم سفر متاسفانه به مناطق جنوبی کشور سرازیر شده است و بایستی هموطنان در این خصوص تجدیدنظر کنند.